

CMX1100 Rebel
Rebel sa skrýva v každom z nás.
Nejde len o to, kde si bol. Je to miesto, kam smerujete. A nový model CMX1100 Rebel je skonštruovaný tak, aby vás dopravil na miesto v jedinečnom mestskom štýle. Charakteristický dvojvalcový motor má väčšiu razanciu pri jazde od najnižších až do stredných otáčok. Uvoľnenejšia jazdná poloha – riadidlá zdvihnuté a posunuté dozadu smerom k jazdcovi, stúpačky posunuté dopredu a o 10 mm vyššie sedadlo – to umožňuje pohodlnejšiu a sebaistejšiu jazdu. A nový zreteľný 5-palcový TFT displej s aplikáciou Honda RoadSync na pripojenie smartfónu vás udrží v obraze bez toho, aby ste sa na svojej ceste zastavovali.


Elegancia, nízke posadenie a krása
CMX1100 Rebel je tiež štíhly.
S výškou sedadla 710 mm máte zaistené jednoduché ovládanie stroja pri nízkej rýchlosti a ľahké zostúpenie na zem. A detaily sú presne také, aké majú byť. Nad svalnatým motorom sa nachádza vrúbkovaná palivová nádrž bez príruby s objemom 13,6 litra. Predný aj zadný blatník sú vyrobené z 1 mm hrubej ocele a sú namontované hliníkovom odliatku. Kruhový svetlomet, ktorý je skutočnou klasikou motocyklového dizajnu, vyniká aj moderným vzhľadom. Jeho štyri jasné LED svetlá určujú štýl stroja Rebel, rovnako ako LED smerovky a zadné svetlo s čírou optikou. Model CMX1100 je navyše motocykel, ktorý vyzerá naozaj rovnako dobre aj s jazdcom v sedle – pretože na tom záleží.


Výkon pod kontrolou
A sila kontroly.
Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel pevne ovládate pravou rukou vďaka dômyselnej elektronike, s ktorej pomocou je každé otočenie plynom úplne prirodzené a prináša čisté vzrušenie. Elektronická škrtiaca klapka vám umožňuje nakonfigurovať tri predvolené jazdné režimy – Standard, Sport a Rain, ktoré sú teraz optimalizované s dôrazom na výkon. Vylepšený je aj systém riadenia krútiaceho momentu (Honda Selectable Torque Control – HSTC) a systém na zabránenie zdvíhaniu predného kolesa pri zrýchlení. V používateľskom režime si navyše môžete prispôsobiť rôzne parametre vrátane výkonu a brzdenia motorom. Vylepšili sme aj voliteľnú šesťstupňovú dvojspojkovú prevodovku (DCT) s cieľom dosiahnuť plynulejšie rozjazdy a zastavovania a intuitívnu odozvu pri nízkych rýchlostiach v zákrutách.


Surový štýl
Navrhnuté pre jazdu.
Dizajnovo výrazný oceľový hlavný rám využíva 35 mm rúrky, ktoré vytvárajú dlhý a nízky vzhľad stroja typu bobber, spolu s odolným výkyvným ramenom s priemerom 50,8 mm. Nenechajte sa však mýliť, tento motocykel je určený na jazdu aj obdiv. Takže sme vykonali niekoľko úprav jazdeckej polohy na základe spätnej väzby od ľudí, ktorí sa v tom naozaj vyznajú: od majiteľov Rebelov. Riadidlá sú stiahnuté o 28 mm dozadu a zdvihnuté o 12 mm. Stúpačky sa posunuli o 50 mm dopredu a sedadlo – využívajúce novú vysokokvalitnú polyuretánovú penu – je o 10 mm hrubšie, hoci je výška sedadla naďalej iba 710 mm. Výsledok? Oveľa viac priestoru pre jazdcov rôznych výšok a uvoľnenejšiu jazdu so zvýšeným komfortom a kontrolou.
CMX1100 Rebel Special Edition
Je to špeciálne z viac ako jedného dôvodu.
CMX1100T Rebel
Niekedy cesta znamená viac ako cieľ.
Štýlová jazda
Dobre sa porozhliadnite a vyberte si tú svoju.
Originálne príslušenstvo Honda
Nakonfigurujte si motocykel pomocou sád príslušenstva.
Zrieknutie sa zodpovednosti - Obrázky zobrazené na stránke obsahujú modely mimoeurópskych špecifikácií a farebnú variantu, ktorá sa v Európe nepredáva.
