Model Honda CRF450R pri jazde v teréne s horami v pozadí.

CRF450R – 50 rokov vývoja modelu.

Motokrosu sa venujeme už 50 rokov. Zažili sme úspechy, neúspechy a všetko, čo k tomu patrí. Vždy sme si dokázali vychutnať každý okamih. Túžba po víkendovom víťazstve nás ženie vpred. A práve víťazstvo stojí za vznikom nového modelu CRF450R. Iba pre rok 2023 je tu model CRF450R k 50. výročiu.

Úplne mimoriadny motocykel, ktorý je spomienkou na 50 rokov motokrosových pretekov.

Dvaja jazdci prekonávajú úseky so skokmi na modeloch Honda CRF450R.

Väčšie zrýchlenie, menšie úsilie

Motor je vybavený užšími sacími kanálmi, dlhším nasávaním vzduchu a menším telesom škrtiacej klapky s priemerom 44 mm. To všetko zaistí rýchlejší prietok vzduchu a tým pádom aj vyšší krútiaci moment a výkon pri nízkych otáčkach. Vďaka tomu všetkému bude vaša jazda ešte nekompromisnejšia. Nové nastavenie jednotky ECU a časovanie ventilov (priamo z Hondy HRC Tima Gajsera s číslom 243) predstavuje novú pohonnú jednotku s riadením kontroly rozjazdu a preklzávania kolies, systémom HSTC a tlačidlom na zmenu režimu motora (EMSB), vďaka čomu budete mať všetko dokonale pod kontrolou.

Dvaja jazdci prekonávajú úseky so skokmi na modeloch Honda CRF450R.

Čo je dobré pre továrenských jazdcov tímu HRC, je dobré aj pre vás

Nikdy sa neprestaneme posúvať ďalej. To je presne to, čo potrebujete na boj v čele pretekov. S Hondou CRF450R bude teraz vaša jazda jednoduchšia, rýchlejšia a oveľa dlhšia. Ľahký hliníkový rám tohto modelu charakterizuje nové vyváženie tuhosti podľa parametrov továrenských jazdcov – počnúc o 2 mm silnejšími spojmi predného rámu a horným úchytom tlmičov –, rovnako ako nové oceľové závesy motora, ktoré sú základom stabilného podvozka s neskutočnou priľnavosťou, ktorý sa navyše vyznačuje ostrým a rýchlym riadením.

Dvaja jazdci prekonávajú úseky so skokmi na modeloch Honda CRF450R.

Nastaviteľné odpruženie Showa na dokonalé ovládanie

Jazdci HRC – Gajser a Roczen – sa stali hlavnými tvárami modernizácie zavesenia kolies, aby dosiahli rýchlejšie časy na kolo a pritom vynaložili menšie úsilie. Spoločne s novým „vyladením“ rámu sa zadná pružina vyznačuje vyššou hodnotou tuhosti 56 N/mm a zvýšeným tlmením pri odskoku a kompresii, čo sa spája s neskutočnou kontrolou pri jazde na nerovnom povrchu. 49 mm obrátené vidlice taktiež prinášajú nové nastavenie tlmenia, ktoré je zárukou optimálneho vyváženia prednej a zadnej časti.

Dvaja jazdci prekonávajú úseky so skokmi na modeloch Honda CRF450R.

Skonštruované na nekompromisné pretekanie každý víkend

Minimalistickú kapotáž možno ľahko premiestňovať a demontovať. Model CRF450R sa vyznačuje špičkovým vybavením: riadidlá Renthal Fatbars poskytujú komfort a štvorsmerné nastavenie. Palivová nádrž s objemom 6,3 l je vyrobená z titánu. Hliníkové ráfiky DID sú ľahké a pevné, zatiaľ čo dvojpiestový brzdový strmeň s priemerom 30/27 mm sa postará o stálu brzdnú silu pri teplotách v pretekárskom tempe.

TÚŽBA VÍŤAZIŤ

Náš prvý sériovo vyrábaný motokrosový stroj CR250M Elsinore vyrazil na trať pretekov roku 1973 a odštartoval tým našu cestu. Nový model CRF450R je stelesnením pretekárskeho stroja. Motocykel Honda CRF450R k 50. výročiu oslavuje 50 rokov neúprosných bojov. A túžbu víťaziť spoločnosti Honda.

CRF450R k 50. výročiu

50 ROKOV SKVELÝCH VÝKONOV

50 rokov pretekania. Víťazstvo. Ale vždy, každým rokom, je o čosi silnejšia. Chceli sme osláviť jeden významný míľnik. A preto sme iba na jeden rok prišli s niečím úplne výnimočným. S modelom CRF450R k 50. výročiu. Ten je doslova nabitý špeciálnymi dielmi: modré sedadlo, zlaté kolesá a riadidlá a biele tabuľky s číslami vzdávajú hold výkonnému radu CR z 80. rokov a vďaka jedinečnej grafike tento model vyčnieva nad ostatnými.

Posunúť