Close
Zavrieť

Honda CRF450R

Vychutnajte si každý okamih

ZÍSKAVANIE KONTROLY

VÝKON POD KONTROLOU

Model CRF450R teraz prináša 3-úrovňový systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC) na dosiahnutie maximálnej trakcie zadných kolies pri jazde vpred. Majte výkon pod kontrolou.

dokonalý štart

3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control) vám dávajú možnosť rýchleho štartu z miesta, bez ohľadu na vaše schopnosti riadenia alebo skúsenosti a podmienky, v ktorých jazdíte.

Posunúť

Produktové logo Honda CRF450R.

Priekopnícke riešenie

Model CRF450R udáva trend. Z pohľadu jazdca, či už je ním amatérsky nadšenec, alebo aktívny jazdec, tento stroj vždy ponúka výkon a dokonalú ovládateľnosť. Okrem toho je zárukou odolnosti a dlhej životnosti, pre ktoré je Honda už dlho uznávaná.

Štart. Odpich. Pódium.

Chcete získať výhodu úžasného odpichu? Samozrejme, že áno. Získajte ju.

Zobrali sme skvelý model CRF450R a ešte sme ho zdokonalili. Systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC) ponúka 3 režimy riadenia výkonu s cieľom dosiahnuť maximálnu trakciu zadného kolesa a jazdu vpred s úplne prirodzene pôsobiacim prenosom hnacej sily. Motor navyše ponúka optimalizované nastavenia systému PGM-FI a systému riadenia rozjazdu HRC Launch Control. Prepracované tlmenie kompresie odpruženia Showa pri nízkych rýchlostiach zlepšuje jazdné vlastnosti pri prudkom brzdení a zrýchlení a nový materiál obloženia zadného brzdového strmeňa zvyšuje životnosť bŕzd. Využite svoj odpich a udržte si náskok – ešte nikdy to nebolo také jednoduché.

CRF450R, detailný záber na riadidlá
CRF450R, detailný záber na stúpačku motocykla
CRF450R, jazda na okruhu.
CRF450R, jazda na okruhu.

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF450R, pravá strana CRF450R Od svojho predstavenia motocykel CRF450R dokázal, že sa hodí na motokrosovú jazdu, a ponúkol jazdcom dokonalú kontrolu. Úplné prepracovaná regulácia kolies HRC (doplnenie štandardného elektrického štartéra) a väčší výkon z hlavy valca vyvinutej tímom HRC so systémom HRC Launch Control a modernizovaným podvozkom nás teraz vedie k modelu CRF450R s 3-režimovým systémom HSTC.
CRF450RX, pravá strana CRF450RX Model CRF450RX má čisto motokrosové vlastnosti, s ktorými zvládne akúkoľvek endurovú etapu, a zároveň pôsobivú schopnosť presvišťať rýchlymi úsekmi, poradiť si s prudkými stúpaniami či úzkymi, náročnými úsekmi. A podobne ako model CRF450R je aj tento motocykel vybavený systémom voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC), čo z neho robí solídny terénny stroj, ktorý je zničujúco rýchly a ľahko si naň zvyknete.

Objavte model CRF450RX

STVORENÉ NA VÍŤAZSTVO

Rozdiel je v detailoch.

Tvrdšie. Rýchlejšie. Silnejšie. Znova a znova.

Tím HRC pokračoval v práci na štvorventilovom motor s objemom 449 cm3 Unicam s elektrickým štartovaním a špičkovým krútiacim momentom prostredníctvom prepracovanej spaľovacej komory, profilu plášť piesta, piestneho krúžku, ojnici, nastaveniam systému PGM-FI a na mieru prispôsobeným mapám zapaľovania pre všetkých päť prevodových stupňov a účinnosti nasávania/výfuku. Ide o úžasné vyjadrenie schopností tímu HRC prejaviť svoj potenciál prostredníctvom dôsledného vývoja, ktorý sa osvedčil na pretekárskej trati. Vnímame pridanie 3-režimovej voliteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control (HSTC), ktorá umožňuje využiť vylepšený motor plynulou reguláciou výkonu prostredníctvom načasovania zapaľovania a systému PGM-FI. Každý režim sa vyznačuje výrazne odlišným pocitom z riadenia a je určený na rôzne situácie: Režim 1 ponúka najmiernejšie riadenie a najdlhšiu dobu redukcie pretáčania kolesa (pri zachovaní kontroly) v pomalých a prudkých zákrutách. Režim 3 sa vyznačuje výrazným zasahovaním, ktoré sa prejaví oveľa rýchlejšie, a je určený na blatisté podmienky. Režim 2 sa nachádza v strede medzi režimami 1 a 3. A ak ho nepotrebujete, systém HSTC možno úplne vypnúť.

HRC Launch Control

Riadenie kontroly rozjazdu a preklzávania kolies HRC bolo vytvorené s priamym prispením profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda, prináša 3 prevádzkové úrovne a poskytuje motocyklu CRF450R výhodu priamo od štartu. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

CRF450R, pravá strana.
CRF450R, detail motora.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Model CRF450R je určený na preteky v každých podmienkach, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval trati, na ktorej jazdíte. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.

CRF450R, vo vzduchu, trojštvrťový predný pohľad z pravej strany.

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom