Honda CRF450R – VYCHUTNAJTE SI KAŽDÝ OKAMIH
Honda CRF450R – VYCHUTNAJTE SI KAŽDÝ OKAMIH

CRF450R

VYCHUTNAJTE SI KAŽDÝ OKAMIH

Teraz už je to len na vás

Ľahký. Veľmi ľahký. Vďaka vyváženému podvozku a odpruženiu Showa s prepracovanými ventilmi, ktoré zaisťuje vyššiu rýchlosť pri jazde v zákrutách, budete mať kolo po kole lepší čas. A motor, ktorý vytočíte z nuly do červeného poľa otáčok, budete mať pravú ruku úplne pod kontrolou.

Posunúť

Štart. Odpich. Víťazstvo.

Pri jazde na motorke sa hodí každá výhoda. Prečo nezískať všetky?

Náš model CRF450R zvyšuje latku. A presne o tom na majstrovstvách sveta v motokrose ide. Rám s hliníkových nosníkov znižuje hmotnosť a už z výroby sa vyznačuje vyváženou tuhosťou, geometriou riadenia a odpružením, vďaka ktorému možno rezať zákruty. Motor poskytuje vysoký výkon v strednom rozsahu otáčok a krútiaci moment pri nízkych otáčkach s ešte plynulejšou odozvou na plyn vďaka novým nastaveniam riadiacej jednotky ECU. Systém dekompresie a nová hydraulická spojka dodávajú stroju neúnavnú húževnatosť. Systém kontroly trakcie Honda (HSTC) ponúka 3 režimy riadenia spotreby na zaistenie maximálnej trakcie zadného kolesa, zatiaľ čo riadenie kontroly rozjazdu a preklzávania kolies HRC sa postará o prvých 100 metrov trate. Agresívne minimalistická karoséria je štíhla, ľahká a jednoducho si vďaka nej nájdete optimálnu polohu. Využite odpich a vytvorte si náskok – ešte nikdy to nebolo také jednoduché. A to isté platí o víťazení.

CRF450R – Upravený systém dekompresie
CRF450R – 3 režimy riadenia výkonu
CRF450R – ŠTART. ODPICH. VÍŤAZSTVO.
CRF450R – Vysoký výkon v stredných otáčkach a krútiaci moment v nízkych otáčkach

STVORENÉ NA VÍŤAZSTVO

Rozdiel je v detailoch.

Tvrdšie. Rýchlejšie. Vyšší výkon. Víťazstvo. Znova a znova.

Víťazstvo na majstrovstvách nie je dielom šťastnej náhody. Pretekári víťazia vďaka premyslenej konštrukcii. Spýtajte sa tímu HRC a Tima Gajsera. Zdvihli sme latku modelom CRF450R. Jeho ľahký hliníkový rám, výkyvná vidlica, horný a dolný strmeň a uchytenie nápravy sa už od výroby vyznačujú vyvážením tuhosti, geometriou riadenia a svetlou výškou na rezanie zákrut. Prirodzene, neuspokojili sme sa len s tým. Na zlepšenie odozvy odpruženia a na to, aby ste sa mohli posunúť vpred, je teraz 49 mm vidlica Showa USD s vinutou pružinou vybavená tuhším tlmením pri kompresii, zatiaľ čo tlmič Showa – s mimoriadne ľahkou oceľovou pružinou – sa tiež vyznačuje tuhším tlmením, čo zaisťuje dokonalé vyváženie prednej a zadnej časti.

CRF450R – Rozdiel je v detailoch.
CRF450R – Tvrdšie. Rýchlejšie. Vyšší výkon. Víťazstvo. Znova a znova.

Vyšší výkon. Plynulejšia jazda. Nikto vás nezastaví.

Motor modelu CRF450R Unicam 4V s objemom 449,7 cm3 ponúka úžasný výkon už od úrovne 5 000 ot./min. A ešte vyšší a plynulejší krútiaci moment v nízkych otáčkach zaručuje nové nastavenie motora pre systém vstrekovania paliva PGM-FI. Hydraulická spojka je konštruovaná tak, aby zvládla výkon, a systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda (HSTC) ponúka 3 režimy riadenia výkonu na zaistenie maximálnej trakcie zadného kolesa. Riadenie kontroly rozjazdu a preklzávania kolies HRC Launch Control sa postará o prvých 100 metrov, zatiaľ čo tlačidlo na zmenu režimu motora (EMSB) prispôsobuje výkon jazdným podmienkam. Minimalistická kapotáž je agresívna a praktická zároveň – možno ju ľahko premiestňovať a demontovať kvôli údržbe. A je to len jedna malá časť z celku, ktorý robí z modelu CRF450R stroj dokonale vybavený na motokros.

CRF450R – 3 režimy riadenia výkonu

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom