Yūshū
Ocenenie predajcov Honda, ktorí v oblasti popredajných služieb dosahujú tú najvyššiu spokojnosť zákazníkov.

Dosiahnutie dokonalosti
V roku 2022 sme zaviedli ocenenie Yūshū – systém uznania, ktorý bol navrhnutý tak, aby ocenil predajcov značky Honda, ktorí dosahujú vynikajúcu spokojnosť zákazníkov.
Ocenenie Yūshū predstavuje dokonalosť, oceňuje najlepších z najlepších v každej krajine v dvoch kategóriách – automobily a motocykle.
Naše poslanie
„V globálnom kontexte sa venujeme
dodávkam výrobkov najvyššej kvality za
primeranú cenu, s ktorými sú spokojní zákazníci na celom svete.”

Ocenenie vynikajúcich zákazníckych služieb
Spokojnosť zákazníkov bola vždy základom našej práce v spoločnosti Honda a spätná väzba od našich zákazníkov našim predajcom pomáha plniť a prekonávať očakávania. Ocenenie Yūshū sme zaviedli, aby sme oslávili predajcov, ktorí svoju prácu robia najlepšie.
Predajcovia majú každý rok možnosť získať jednu z dvoch cien.
Víťaz
Predajcovia značky Honda s najvyššou spokojnosťou zákazníkov vo svojej krajine.
Veľké uznanie
Ocenenie predajcov značky Honda, ktorí v oblasti spokojnosti zákazníkov preukázali najväčšie zlepšenie.
Už tu máme výsledky
V tomto roku bolo vyhlásených 21 víťazov zo 16 krajín a 18 predajcov dostalo veľké uznanie.
Výsledky v oblasti motocyklov
Výsledky v oblasti automobilov

A oslavy sa môžu začať!
Niektorí z našich víťazov oslavujúci zaslúžené uznanie.
Akú ste mali skúsenosť?
A teraz je rad na vás! Ak chcete po kúpe automobilu, motocykla alebo služby poďakovať svojmu predajcovi Honda, požiadajte o dotazník.