Full Hybrid
Prelude môže jazdiť výlučne na elektrickú energiu – na rozdiel od mild hybridu, čo sa prejaví aj na úspornejšej jazde.
Technológia S+ Shift
Simuluje virtuálne zmeny prevodových stupňov
0 – 100 km/h za 8,3 s
Ostré, mohutné zrýchlenie
Úplne iný zážitok z jazdy
Zažite ten pocit z presného ovládania, rôznych jazdných režimov a inteligentného pohonu navrhnutého pre radosť z jazdy.
- Full hybridný pohon
- Technológia S+ Shift
- Tri jazdné režimy
Full hybridný pohon
Prelude poháňa revolučný full hybridný systém e:HEV novej generácie od spoločnosti Honda, ktorý spája 2,0-litrový benzínový motor s dvoma elektromotormi. Vo väčšine jazdných situácií poháňa auto elektromotor a benzínový motor slúži predovšetkým ako generátor na dobíjanie batérie, čím sa eliminuje potreba pripájania k zásuvke.
Pohonný systém automaticky prepína medzi elektrickým, hybridným a spaľovacím režimom, aby poskytol vždy najlepšiu kombináciu a dodal okamžitý krútiaci moment, plynulý výkon a vynikajúcu spotrebu paliva.
Technológia radenia S+ Shift
Technológia radenia S+ Shift od spoločnosti Honda bola vyvinutá s cieľom zvýšiť vašu radosť z jazdy. Táto jedinečná technológia simuluje virtuálne radenie prevodových stupňov v kombinácii s okamžitými reakciami na pridanie plynu full hybridu Honda, čím vám poskytuje odozvu športového kupé a zároveň zachováva nízku spotrebu full hybridu.
Technológia S+ Shift bola vytvorená pre vodičov srdciarov. Zvolí optimálny prevodový stupeň a udržiava motor v najefektívnejšom rozsahu otáčok pre plynulý a okamžitý výkon. Páčky radenia pod volantom ponúkajú manuálnu možnosť radenia, vďaka čomu bude mať jazda špeciálny charakter.
Tri jazdné režimy
Tri jazdné režimy – každý navrhnutý pre rôzne štýly a podmienky jazdy. Systém upravuje rôzne parametre ako nastavenie pohonnej jednotky, odozvu na pridanie plynu, posilňovača riadenia, nastavenie odpruženia alebo adaptívneho tempomatu.
Režim Comfort: Pre uvoľnený zážitok z jazdy, mäkšie nastavenie odpruženia, stlmený akustický prejav motora.
Režim GT: Ostrejšie reakcie na plyn, no zároveň potrebná plynulosť pre príjemnú jazdu na dlhé vzdialenosti
Režim Sport: Okamžitá odozva na pridanie plynu, tuhšie nastavenie odpruženia, podvozku a strmejšie riadenie
Režim Individual: Umožňuje prispôsobiť si jednotlivé nastavenia podľa vlastných preferencií.
Pozrite si exteriérové prvky modelu Prelude
Elegantný, športový a plný osobnosti, moderný dizajn Prelude ponúka tvarované línie a hladké krivky.
Pozrite si interiérové prvky modelu Prelude
Interiér modelu Prelude spája športovú priamočiarosť s dizajnovými detailmi zameranými na vodiča.
Výkon. Presnosť. Prelude.
Maximálny výkon
184 k
Maximálny krútiaci moment
315 Nm
Dojazd (s plnou nádržou)
760 km*
Emisie
100 – 141 g/km*
Zobraziť v 360°
- Perleťová Crystal Black Štandardne
- Metalická Meteoroid Grey XXX
- Perleťová Moonlit White XXX
- Perleťová Racing Blue XXX
- Čierne kožené čalúnenie XXX
- Koža v dvojfarebnej kombinácii modrej a bielej farby XXX
Asistenčné systémy Honda SENSING
Asistenčné systémy Honda SENSING zabezpečujú, že vašu jazdu sprevádza vysoká úroveň aktívnej bezpečnosti a kontroly. Či už jazdíte v mestskej premávke alebo si užívate kľukaté okresné cesty, vždy je váš ďalší zmysel a dáva na vás pozor.
Aplikácia My Honda+
Aplikácia My Honda+ prepojí váš telefón s autom a poskytne vám okamžitý prístup k diaľkovému zamykaniu/odomykaniu, digitálnemu kľúču, bezpečnostným upozorneniam, vyhľadávaču vozidla a digitálnej cestnej asistenčnej službe. Stiahnite si ju teraz a môžete ju využívať zdarma až 3 roky (od začiatku platnosti záruky vozidla resp. jeho registrácie).
Plne pripravený na dlhé jazdy
Od pokročilých bezpečnostných systémov cez intuitívne technológie až po prepracovaný interiér a elegantný exteriér – preskúmajte všetky funkcie, vďaka ktorým je Prelude skutočným GT.
Vyberte ďalší krok
Zobrazené vozidlo je Honda Prelude 2.0 i-MMD Hybrid Advance vo farbe Meteoroid Grey Metallic – Údaje o spotrebe a emisiách: (WLTP**) Rozsah 4.4-6.2 (l/100 km), CO₂ 100 – 141 (g/km). Údaje pochádzajúce z výsledkov laboratórnych testov regulovaných EÚ slúžia na porovnávacie účely a nemusia odrážať skutočné skúsenosti s jazdou.