Zavrieť

Honda CRF250R

ŠPIČKOVÉ ZRÝCHLENIE

OSTRÁ JAZDA V ZÁKRUTÁCH

JEDINEČNÝ VÝKON, VÄČŠÍ KRÚTIACI MOMENT

Zachovali sme úžasný výkon motora DOHC modelu CRF250R v maximálnych otáčkach, okrem toho sme však zvýšili krútiaci moment pri nízkych otáčkach, aby sme zlepšili odpich a zrýchlenie v zákrutách.

DOKONALÝ ŠTART

3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control) modelu CRF250R vám dávajú možnosť rýchleho štartu z miesta, bez ohľadu na to, či ste začiatočník alebo profesionál, pričom nezáleží ani na podmienkach, v ktorých jazdíte.

Posunúť

Produktové logo Honda CRF250R.

Pripravený vyraziť

Trieda MX2 sa nezastaví. No ani my. Úplne novú verziu modelu CRF250R na rok 2018 sme znova vylepšili. Ak sa chcete zlepšovať z kola na kolo, určite si vyberte nový model CRF250R. Presne na to je určený.

Dokonalý odpich. Plus.

Vyskúšajte si ho medzi prvými. A privlastnite si ho.

Motor DOHC nového modelu CRF250R s elektrickým štartérom si zachováva výkon vo vysokých otáčkach, no prináša ja výrazný nárast výkonu pri nízkych otáčkach. Systém HRC Launch Control pomáha zvládnuť každý štart, zatiaľ čo tlačidlo na výber jedného z troch režimov motora EMSB vám umožní kontrolu nad výkonom motora. Nový predný brzdový strmeň zlepšuje brzdné vlastnosti a istotu a riadidlá Renthal Fatbars s upevnením v jednej zo 4 polôh v štandardnej výbave umožňujú jazdcovi použiť vhodné nastavenie. Medzi finálne vylepšenia patria čierne ráfy DID spolu s chráničmi prepracovanej vidlice a olejovej vane motora. Chcete získať víťaznú výhodu? Pretekárska červená. Zajazdite si na stroji CRF250R.

CRF250R, detailný záber motora
CRF250R, detailný záber motora
CRF250R, vo vzduchu na prašnej trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany
CRF250R, vo vzduchu na prašnej trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF250RX, pravá strana CRF250RX Úplne nový model CRF250RX sa inšpiruje modelom CRF450RX a vychádza z platformy CRF250R. Rýchlo, svižne a ľahko sa jazdí – je to výkonný stroj s úpravami, ktoré ho dokonale prispôsobia novej role v teréne a na tratiach. Nezľakne sa ani stúpania s množstvom koreňov a cenné sekundy získava aj pri špeciálnych testovacích pretekoch.
CRF250R, pravá strana CRF250R Model CRF250R od spoločnosti Honda vždy ukázal svoje schopnosti v súbojoch v náročnej motokrosovej triede MX2. Navyše ide o stroj, ktorý sa vyvinul na základnú platformu, z ktorej môžu amatérski priaznivci motokrosu, rovnako ako profesionálni jazdci, vyťažiť maximum. Väčší výkon pri nízkych otáčkach s rovnakým úžasným výkonom v maximálnych otáčkach dopĺňajú inovácie podvozku – to všetko mu umožňuje zachovať si náskok pred ostatnými.

Objavte model CRF250RX

VYSOKÝ ENERGETICKÝ VÝKON

Rovnako úžasný maximálny výkon, výraznejší pri nízkych otáčkach.

Motor DOHC modelu CRF250R so 4 ventilmi si zachováva úžasný maximálny výkon. Spoločnosť HRC mu však chcete dať čosi navyše: vyšší krútiaci moment pri nižších otáčkach. Dosiahla to vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu, zmenou tvaru nasávacích a výfukových otvorov a znížením profilu uzatváracej vačky výfukového ventilu o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu a načasovanie zapaľovania.

HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250R prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

CRF250R, predná časť
CRF250R, detailný záber motora

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Motokrosové trate sú nepredvídateľné, preto pomôže, ak máte možnosť prispôsobiť charakter motora podľa podmienok, v ktorých pretekáte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

 

Kované za tepla

Zdokonalený pretekársky podvozok.

CRF250R, pravá strana

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250R vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Plne nastaviteľnú prednú vidlicu so 49 mm oceľovou pružinou Showa USD dopĺňa plne nastaviteľný zadný tlmič Showa, pričom spolu sú zárukou maximálnej kontroly nad strojom a odozvy. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.

Riadenie Renthal

Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

CRF250R, detailný záber na riadidlá

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom

CRF250R, detailný záber motora