Zavrieť

Honda CRF450RX

Najlepšia offroadová zbraň

Sila a výdrž

VYŠŠÍ VÝKON A KRÚTIACI MOMENT

Rovnako ako model CRF450R aj stroj CRF450RX je všade silnejší. Dodatočný nárast maximálneho výkonu o 1,8 kW pri 9 500 ot./min zvýši výkon v hornej časti spektra, zatiaľ čo zvýšenie krútiaceho momentu o 2 Nm pri 7 500 ot./min podporí jazdu v nízkom a strednom spektre otáčok.

DOKONALÝ ŠTART

Vždy sa snažíte víťaziť? 3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control) vám dávajú možnosť vyraziť z miesta, bez ohľadu na vaše schopnosti riadenia alebo skúsenosti a podmienky, v ktorých jazdíte.

Posunúť

Produktové logo Honda CRF450RX.

Odpoveď na konkurenciu

Model CRF450RX jazdí v teréne ako strela. Vďaka rovnakým vylepšeniam motora ako nový model CRF450R, vrátane systému HRC Launch Control, rýchlo prechádza celým rozsahom otáčok a dokáže vyvinúť zničujúcu jazdnú rýchlosť – či už pri špeciálnych testoch maximálnej rýchlosti alebo na technickej trati. Zvládne ich kedykoľvek.

IDEÁLNY NÁSTROJ

Chcete získať výhodu? Samozrejme, že áno. Máme ich hneď niekoľko.

Model CRF450RX vychádza z nového stroja CRF450R MX a prináša výhodu príslušenstva špeciálne určeného na enduro, väčšiu palivovú nádrž, 18-palcové zadné koleso a bočný stojan spolu so všetkými vylepšeniami. Preto je ľahší. Motor prináša väčší výkon a krútiaci moment vďaka novej hlave valcov, nasávaciemu a výfukovému systému a prispôsobenému mapovaniu zapaľovania pre každý prevodový stupeň. Pridali sme systém riadenia rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control). Revidované nastavenia zavesenia Showa, optimalizácia vyváženia pevnosti rámu, nový strmeň prednej brzdy a nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbars dopĺňajú túto úžasnú zostavu.

CRF450RX, detailný záber na riadidlá
CRF450RX, detailný záber na koleso
CRF450RX, detailný záber výfuku.
CRF450RX, detailný záber podvozka.

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si svoju zbraň

CRF450R, pravá strana. CRF450R Od predstavenia v roku 2002 motocykel CRF450R dokázal, že sa hodí na motokrosovú jazdu, a ponúkol jazdcom dokonalú kontrolu. Úplne prepracovaná regulácia kolies HRC z roku 2017 a doplnenie štandardného elektrického štartéra nás vedie priamo k novému modelu CRF450R. Spoločnosť HRC priniesla väčší výkon a krútiaci moment, pridala riadenie rozjazdu a preklzávania kolies (Launch Control) a vylepšila podvozok.
CRF450RX, pravá strana. CRF450RX Model CRF450RX má čisto motokrosové vlastnosti, s ktorými zvládne akúkoľvek endurovú etapu, a zároveň pôsobivú schopnosť presvišťať rýchlymi úsekmi, poradiť si s prudkými stúpaniami či úzkymi, náročnými úsekmi. A podobne ako nový model CRF450R prináša vylepšenie jazdných vlastností jazdcom, čo z neho robí solídny terénny stroj, ktorý je zničujúco rýchly a ľahko si naň zvyknete.

Objavte model CRF450R

MALÉ ZMENY. VEĽKÉ VÝHODY

Neustále zvyšovanie rýchlosti. Na čom inom záleží?

Choďte na to tvrdšie. Získajte vyššiu rýchlosť. Zvládnite to.

Získanie väčšieho výkonu a krútiaceho momentu z motora Unicam s objemom 449 cm3 modelu CRF450RX viedlo prepracovaniu detailov mnohých prvkov v spolupráci s HRC a tento efekt si všimnete, len čo pridáte plyn. Prepracovali sme zmiešavanie v spaľovacej komore, rovnako ako profil plášťa piestu, piestny krúžok a ojnicu. Nová základňa vložiek vzduchových čističov má väčšiu plochu a prúdi ňou oveľa viac vzduchu, zatiaľ čo nové nastavenia PGM-F1 využíva vylepšeniu prietoku vzduchu a vstrekuje dvakrát viac paliva za cyklus. Rovnako sa teraz aj výfuk vyznačuje iným, väčším priemerom vŕtania v mieste, kde sa oddeľuje od zvodu. A celková dĺžka ľavého výfuku – od kanála po koncovku – sa zväčšila o 187 mm, pričom pravý tlmič je o 98 mm dlhší. Snímač polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre 1. a 2., 3. a 4. a 5. prevodový stupeň. Okrem toho sme sa zbavili nožného štartovania.

HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF450RX prináša výhodu už na štarte. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. 2. úroveň predstavuje základné nastavenie pre suché podmienky a zapína sa pri 8 500 ot./min. 3. úroveň sa aktivuje pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

CRF450RX, pravá strana.
CRF450RX, detail motora.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Model CRF450RX je určený na preteky vo všetkých druhoch terénu, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval daným podmienkam. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.

CRF450RX, detailný záber podvozka.

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom