Close
Zavrieť

Honda CRF450RX

Najlepšia offroadová zbraň

Sila a výdrž

TRAKCIA STROJA

Podobne ako model CRF450R je aj motocykel CRF450RX vybavený systémom voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC) na reguláciu výkonu, ktorý vám pomôže nájsť a používať úroveň trakcie zadného kolesa, ktorú potrebujete.

DOKONALÝ ŠTART

Vždy sa snažíte víťaziť? 3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control) vám dávajú možnosť vyraziť z miesta, bez ohľadu na vaše schopnosti riadenia alebo skúsenosti a podmienky, v ktorých jazdíte.

Posunúť

Produktové logo Honda CRF450RX.

Vyčerpaný súťažením

Model CRF450RX jazdí v teréne ako strela. S rovnakým motorom vyvinutým tímom HRC ako v prípade modelu CRF450R – vrátane systémov HSTC a HRC Launch Control – dosiahne vysoký výkon všade a dokáže vyvinúť zničujúcu jazdnú rýchlosť – či už pri špeciálnych testoch maximálnej rýchlosti alebo na technickej trati. Zvládne ich kedykoľvek.

IDEÁLNY NÁSTROJ

Chcete získať výhodu? Samozrejme, že áno. Máme ich hneď niekoľko.

S novým strojom CRF450R MX ako základom má už model CRF450RX výhodu a spolu so svojou výbavou určenou špeciálne na enduro (s väčšou palivovou nádržou, 18-palcovým zadným kolesom a bočným stojanom) využíva systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC), ktorý ponúka 3 rôzne spôsoby riadenia výkonu pri regulácii trakcie zadného kolesa a úplne prirodzene pôsobiacom prenose hnacej sily. Navyše ponúka optimalizované nastavenia systému PGM-FI a systému riadenia rozjazdu HRC Launch Control. Nový materiál obloženia určený na zadný brzdový strmeň zvyšuje životnosť v hlbokom blate a tlmenie kompresie odpruženia Showa v nízkej rýchlosti vylepšuje ovládanie pri prudkom brzdení a akcelerácii.

 

CRF450RX, detailný záber na riadidlá
CRF450RX, priblížený pohľad na predné koleso
CRF450RX, detailný záber výfuku.
CRF450RX, detailný záber podvozka.

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF450RX, pravá strana. CRF450RX Model CRF450RX má čisto motokrosové vlastnosti, s ktorými zvládne akúkoľvek endurovú etapu, a zároveň pôsobivú schopnosť presvišťať rýchlymi úsekmi, poradiť si s prudkými stúpaniami či úzkymi, náročnými úsekmi. A podobne ako nový model CRF450R je aj tento motocykel vybavený systémom voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC), čo z neho robí solídny terénny stroj, ktorý je zničujúco rýchly a ľahko si naň zvyknete.
CRF450R, pravá strana. CRF450R Od svojho predstavenia motocykel CRF450R dokázal, že sa hodí na motokrosovú jazdu, a ponúkol jazdcom dokonalú kontrolu. Úplné prepracovaná regulácia kolies HRC (doplnenie štandardného elektrického štartéra) a väčší výkon z hlavy valca vyvinutej tímom HRC so systémom HRC Launch Control a modernizovaným podvozkom nás teraz vedie k modelu CRF450R s 3-režimovým systémom HSTC.

Objavte model CRF450R

MALÉ ZMENY. VEĽKÉ VÝHODY

Neustále zvyšovanie rýchlosti. Na čom inom záleží?

Choďte na to tvrdšie. Získajte vyššiu rýchlosť. Zvládnite to.

Tím HRC vyladil motor s objemom 449 cm3 Unicam modelu CRF450RX s dôrazom na vyšší výkon v celom rozsahu otáčok (s vyšším výkonom na najvyšších otáčkach a maximálnym krútiacim momentom) vďaka prepracovanej spaľovacej komore, profilu plášťa piesta, piestneho krúžku a ojnici, nastaveniam systému PGM-FI, prispôsobeným mapami zapaľovania a účinnosti nasávania/výfuku. Pridanie 3-režimového systému voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda Selectable Torque Control (HSTC) umožňuje najlepšie využitie vylepšenia od tímu HRC reguláciou výkonu prostredníctvom časovania zapaľovania a systému PGM-FI. Každý režim sa v rôznych situáciách prejavuje odlišne: Režim 1 ponúka najmiernejšie zasahovanie a najdlhšiu dobu redukcie pretáčania kolesa (pri zachovaní kontroly) v pomalých a prudkých zákrutách. Režim 3 sa vyznačuje výrazným zasahovaním, ktoré sa prejaví oveľa rýchlejšie, a je určený na blatisté podmienky. Režim 2 sa nachádza v strede medzi režimami 1 a 3. Samozrejme, ak ho nepotrebujete, systém HSTC možno úplne vypnúť.

HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF450RX prináša výhodu už na štarte. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

CRF450RX, pravá strana.
CRF450RX, detail motora.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Model CRF450RX je určený na preteky vo všetkých druhoch terénu, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval daným podmienkam. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.

CRF450RX, detailný záber podvozka.

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom