Zavrieť

Honda CRF250RX

Posuň všetky hranice

výkon v krvi

jedinečný výkon, väčší krútiaci moment

Zachovali sme úžasný výkon motora DOHC modelu CRF250RX v maximálnych otáčkach, okrem toho sme však zvýšili krútiaci moment pri nízkych otáčkach, aby sme zlepšili odpich a zrýchlenie v zákrutách.

 

 

dokonalý štart

3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control) vám dávajú možnosť rýchleho štartu z miesta, bez ohľadu na to, či ste začiatočník alebo profesionál, pričom nezáleží ani na podmienkach, v ktorých jazdíte.

 

Posunúť

Produktové logo Honda CRF250RX.

Trieda s nízkou hmotnosťou

Model CRF250RX predstavuje terénny stroj, po akom ste vždy túžili. Je to vysokovýkonný dráhový/enduro stroj vychádzajúci z modelu CRF250R a skonštruovaný tak, aby využil všetky výhody, ktoré ľahká 250-tka ponúka: manévrovateľnosť a svižnosť.

rýchla jazda je hračkou

Prečo to vlastne komplikovať?

Model CRF250RX je výnimočný už preto, že má rovnaký hliníkový nosníkový rám a motor ako model CRF250R. Navyše však ponúka prestavené odpruženie Showa na použitie mimo motokrosovú trať, 18-palcové zadné koleso, väčšiu palivovú nádrž a bočný stojan. Preto pri skutočne náročnej jazde, ktorá je ostrá alebo technická, a väčšie motocykle sa pri nej ťažko zvládajú a unavia vás, model CRF250RX zažiari. Jeho výkon vám umožňuje napredovať, zatiaľ čo podvozok zaistí priľnavosť a umožní vám ju využiť. Rýchla jazda je hračkou.

 

CRF250RX, detailný záber motora
Detailný záber na pomocný rám a kryt vzduchového filtra modelu Honda CRF250RX.
CRF250RX, pri jazde po na trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany
CRF250RX, pri jazde po na trati, trojštvrťový pohľad zozadu z ľavej strany

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF250R, pravá strana CRF250R Model CRF250R od spoločnosti Honda sa osvedčil ako výborná zbraň v boji v náročnej motokrosovej triede MX2. Navyše ide o stroj, ktorý sa vyvinul na základnú platformu, z ktorej môžu amatérski priaznivci motokrosu, rovnako ako profesionálni jazdci, vyťažiť maximum. Väčší výkon pri nízkych otáčkach s rovnakým úžasným výkonom v maximálnych otáčkach dopĺňajú inovácie podvozku – to všetko mu umožňuje zachovať si náskok pred ostatnými.
CRF250RX, pravá strana CRF250RX Úplne nový model CRF250RX sa inšpiruje modelom CRF450RX a vychádza z platformy CRF250R. Rýchlo, svižne a ľahko sa jazdí – je to výkonný stroj s úpravami, ktoré ho dokonale prispôsobia novej role v teréne a na tratiach. Nezľakne sa ani stúpania s množstvom koreňov a cenné sekundy získava aj pri špeciálnych testovacích pretekoch.

Objavte model CRF250R

motor

Úžasný maximálny výkon s mimoriadne vysokým krútiacim momentom v nízkych otáčkach.

Model CRF250RX využíva 4-ventilový motor DOHC svojho súrodenca MX2 s rovnakým agresívnym maximálnym výkonom, no s revidovaným mapovaním prívodu paliva a zapaľovania, s cieľom zmierniť výkon na všeobecnejšie použitie v teréne. Vyšší krútiaci moment v oblasti nižších otáčok sa dosahuje vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu. Nasávacie a výfukové otvory sa prepracovali a profil uzatváracej vačky výfukového ventilu sa tiež znížil o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu.

HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250RX prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

 

Pohľad na model CRF250RX spredu

Kompaktná pohonná jednotka s objemom 249 cm3 prináša agresívny výkon vo vysokých otáčkach a väčší krútiaci moment v nízkych otáčkach.

CRF250RX, detailný záber motora

Systém HRC Launch Control optimalizuje výkon na štarte.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Na modeli CRF250RX môžete jazdiť v rôznom teréne, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval podkladu, po ktorom jazdíte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

 

 

maximálna záťaž

Na toto je tento podvozok určený.

CRF250RX, pravá strana

21-palcové predné a 18-palcové zadné koleso DID má čiernu farbu a využíva pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250RX vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Dokonale mu sekunduje úplne nastaviteľné odpruženie Showa, 18-palcové zadné koleso možno vybaviť celým radom pneumatík a bočný stojan s kovaného hliníka sa dokonale zasunie, aby neprekážal. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.

Riadenie Renthal

Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

 

CRF250RX, ľavá strana, v prírode, 2 ľudia v pozadí

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom

CRF250RX, detailný záber motora

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie s ťažiskom v strede.