Hľadáte skutočne všestranný motocykel? Je priamo tu. Model NC750X s dvojvalcom s dlhým zdvihom zvládne dochádzanie do práce, cestovanie aj všetko ostatné medzi tým. A prešiel modernizáciou. Robustný a ostrý štýl dopĺňa svetlomet LED a 5-palcový displej TFT s jednoduchým pripojením k smartfónu pomocou aplikácie Honda RoadSync. Dvojité kotúče teraz brzdia predné koleso pre lepší brzdný výkon, zatiaľ čo v karosérii bol použitý materiál Durabio™. Model NC750X si navyše schováva v rukáve jedno prekvapenie – 23 l integrovaného odkladacieho priestoru, do ktorého sa zmestí integrálna prilba. Nejde len o myslenie mimo vyjazdených koľají. Ide o dokonale premyslený obstavaný priestor.
Ostrý výkon. Ostrý vzhľad.
NC750X nie je ako iné motocykle.
Od dochádzania do práce počas pracovných dní až po víkendové výlety, v sebe spája dokonalú úroveň výkonu, úspornosti a pohodlia v mimoriadne príjemnej forme. A vo svojom vlastnom, drsne minimalistickom štýle. Konštrukcia s predsunutým ťažiskom – vďaka športovému prevedeniu palivovej nádrže a štíhlym bočným panelom – sa priamo vrhá na nanovo prepracovanú hornú a dolnú strednú časť kapotáže s novými ostrými prelismi a detailnými líniami. LED svetlomet je dobre viditeľný pre ostatných účastníkov cestnej premávky a výkonný na jazdu v noci a čelné sklo ponúka dostatočnú ochranu pred vetrom a počasím.
Každá cesta sa začína jediným krokom.
A tešíme sa.
Snažíme sa o nulový vplyv na životné prostredie počas celej životnosti našich produktov – pre budúcnosť, ktorá presiahne našu dobu. Možno to nebude jednoduchý cieľ, ale budeme pokračovať v riešení výziev bez vzdávania sa. Model NC750X je súčasťou začiatku tejto cesty; je to prvý motocykel, ktorý využíva farebnú živicu Durabio™ – udržateľnú bioživicu – so šiestimi dielmi použitými na celom motocykli.
Flexibilný. Prispôsobivý. Výkon na každý deň, ktorý vyhovuje vašim potrebám.
Motor modelu NC750X využíva pokročilé elektronické riadenie škrtiacej klapky Throttle By Wire.
To znamená, že charakter výkonu, krútiaceho momentu a brzdenia motorom – plus úroveň systému voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda (HSTC) – sú prispôsobiteľné. Sú vstavané tri predvolené režimy: ŠTANDARDNÝ režim pre stredný bod výkonu motora/brzdenia a HSTC, SPORT poskytuje agresívnejší výkon s minimálnym zásahom HSTC, zatiaľ čo RAIN zjemňuje zásah a využíva plynulejšie riadenie HSTC. Režim USER umožňuje prispôsobenie všetkých parametrov, ako aj štyri rôzne schémy radenia pre dvojspojkovú prevodovku (DCT).
Rozdiel v detailoch
Pretože na týchto veciach záleží každý deň.
Farba, ktorá vyčnieva z davu
Dobre si ho obzrite a vyberte si ten svoj.