Posunúť

Súprava RCV Sports Kit: Objavte viac

Položky spojené s pohonnou jednotkou

Detail modelu RC213V-S

Jednotka ECU – Inštalácia jednotky ECU zvyšuje výkon motocykla, čo je potrebné na pretekanie na okruhu. Inštaláciou športového vybavenia sa zmenia bežné i obrátené vzory radenia, nastavenie funkčného zaťaženia silomera typu Quick Shifter, zmena počtu zúbkov reťazových kolies, zmena vonkajšieho priemeru kolesa a režim ovládania štartovania. Keď motocykel nie je naštartovaný, súčasným stlačením tlačidla štartéra a tlačidla výberu aktivujete režim ovládania štartovania, čím obmedzíte úroveň otáčok motora na vopred nastavenú hodnotu (6 000 – 12 000 ot./min.). Jazdec potom môže na začiatku pretekov otočiť škrtiace klapky naplno a sústrediť sa na preraďovanie.

Žľab predného nárazníka – Na modeli RC213V vzduch preteká z hornej časti rámu s najvyšším tlakom a smeruje do motora na zvýšenie zrýchlenia a maximálnej rýchlosti, čím sa zvyšuje tlakový efekt nárazníkov. Po odstránení predného svetla z modelu RC213V-S a spojení žľabu predného nárazníka s hornou časťou rámu vzniká tlakový efekt podobný modelu RC213V.

Tlmič – Tlmič modelu RC213V-S má rovnaké usporiadanie ako na modeli RC213V, bez katalyzátora alebo s nainštalovaným premenlivým výfukovým ventilom. Je vyrobený z titánu a asi o 4,8 kg ľahší ako štandardný tlmič modelu RC213V-S.

Súprava hliníkových krytov spojov – Po odstránení rúrok na vstrekovanie výfukového vzduchu pre pretekanie na okruhu sa namiesto neho nainštaluje súprava hliníkových krytov spojov. Súprava obsahuje lišty a tesnenia, ktoré zabraňujú úniku výfukových plynov, a trubicu so zátkou, ktorá sa umiestni do spoja hadice krytu čističa vzduchu.

Zapaľovacia sviečka - Zapaľovacie sviečky, ktoré sú súčasťou športového vybavenia, majú optimálne charakteristiky a teplotný rozsah štartovania, vďaka ktorým môžete spolu so vstrekovaním paliva a mapovaním zapaľovania dosiahnuť pri inštalácií športovej výbavy vysoké otáčky a výkon.

RC213V-S na pretekárskej dráhe

Rýchle radenie

RC213V-S pohľad zboku

Prevodová jednotka Quick Shifter založená na silomere – Detekčná jednotka prevodov typu Quick Shifter sa mení z prevodovky podľa špecifikácií pre verejné cesty na silomerový typ (snímača zaťaženia), ktorý sa používa aj v modeli RC213V.

To umožňuje rozpoznanie smeru sily pôsobiacej na prevodovku pri zmene prevodu, takže je možné používať bežné i obrátené vzory radenia. Rozpoznanie magnitúdy sily umožňuje úpravu zaťaženia prevodov na 5 úrovní (s 2 vyššími a 2 nižšími stupňami a štandardnou pozíciou).

Bubon obráteného vzoru radenia – Prevody môžete meniť v rovnakom vzore ako na modeli RC213V. Mnoho pretekárskych vozidiel má obrátený vzor radenia ako bežné motocykle na jazdenie na verejných cestách.

Našliapnutie na pedál (namiesto zdvihnutia pedálu) pri zmene prevodu v zákrutách skracuje čas stratený pri radení. Tento vzor radenia je typický pre pretekanie. Model RC213V-S využíva rovnaký systém zmeny prevodov ako model RC213V.

Súprava na záznam údajov – Rýchlosť motocykla, otáčky motora, otvorenie zovretia a iné údaje sa počas jazdy v reálnom čase zaznamenávajú a kombinujú s údajmi súradníc GPS, čo umožňuje detailné sledovanie výkonu pri danej jazde.

Údaje sa zaznamenávajú na dodaný USB kľúč na ďalšiu analýzu, ktorú je možné vykonať po pripojení k počítaču pomocou nainštalovaného analyzačného softvéru.

Informácie sa zobrazujú podľa jedinečného dizajnu Hondy pre obrazovku analýzy, čo umožňuje analýzu jazdeckých údajov pomocou jednoduchých funkcií.

Zadná spájacia tyč – Na modeli RC213V-S má rovnakú štruktúru ako v prípade modelu RC213V. Je možné meniť celkovú dĺžku spájacej tyče pomocou upravovacích skrutiek, ako aj upraviť výšku motocykla. Výšku motocykla je možné upraviť o asi 30 mm na základe vonkajšieho priemeru kolies a preferencií jazdca.

Predné brzdové platničky – Brzdové platničky modelu RC213V-S majú vysoké hodnoty μ a sú vyrobené z exkluzívneho trecieho materiálu určeného na pretekanie. Vyrobené spoločnosťou Brembo S.p.A.

Jednotka diaľkového ovládania pre prednú brzdovú páčku – Fungovanie páčky je možné podľa potreby zmeniť kedykoľvek počas pretekania na okruhu. Vyrobené spoločnosťou Brembo S.p.A.

Termostat – Oproti špecifikáciám na jazdu na verejných cestách, ktoré uvádzajú teplotu 82 °C, je teplotný ventil nastavený na nižšiu teplotu 62 °C.

Súprava reťazových kolies – Odpoveďou na výrazné zvýšenie rýchlosti motora pri jazdení na okruhu je prepojenie 15, 16 a 17-zubových jazdných reťazových koliesok so 40, 41, 42, 43, 44 a 45-zubovými kolieskami, čo umožňuje nastaviť pomer na základe rýchlosti pre každý okruh a na základe preferencií jazdca.

Detail pohľadu zboku na predné kolesu RC213V-S s Marcom Márquezom

Ďalšie vylepšenia

Detail motocykla RC213V-S na pretekoch

Chránič prevodovky z CFRP – Otvorený typ z materiálu CFRP ako na modeli RC213V znižuje hmotnosť a zaisťuje správne chladenie prevodovky, potrebné pri jazde na okruhu.

Predný spodný kryt – Predný kryt športovej výbavy nemá diery na klaksóny ani na zámky riadidiel, pretože sa inštaluje po ich zložení.

Pogumované sedadlo – Pogumované sedadlo modelu RC213V umožňuje jazdcovi pohodlnú a komplexnú jazdu. Športová výbava modelu RC213V-S obsahuje aj pogumovaný nástavec na sedadlo, ktoré umožňuje podobnú jazdu ako model RC213V.

Krytka spodného odtoku rámu – Na základe pretekárskych regulácií musí byť model RC213V pri jazde v slnečnom počasí vybavený zátkou spodného odtoku rámu. Platí to aj pre model RC213V-S.

Súprava káblov – Súprava obsahuje vodotesné krytky na ochranu konektorov, ktoré sú potrebné po odstránení bezpečnostných a elektrických častí pri jazde na okruhu.

Predný a zadný údržbový stojan – Údržbové stojany sú vyrobené z nehrdzavejúcej ocele a motocykel je na ne možné oprieť alebo zagarážovať v stojacej polohe. Navrhnuté špeciálne pre model RCV213V-S.

Poťah na motocykel – Poťah na motocykel je vytvorený na mieru a zabraňuje poškodeniu motocykla prachom a inými kontaminantmi. Elastický materiál umožňuje lepšiu ochranu motocykla. Kryt má na boku logo RC213V-S.

Detail predného kolesa motocykla RC213V-S