Kúzlo je v detailoch: Človek maximum, stroj minimum
Preskúmajte, ako princíp dizajnu Honda Man Maximum, Machine Minimum dokáže efektívne využiť priestor elektrifikovanom rade vozidiel Honda.
Vzhľadom na to, že priemerný človek prejde ročne 4 526 kilometrov, môžeme s istotou povedať, že v aute trávime veľa času. Preto je pre nás interiér neuveriteľne dôležitou súčasťou jazdného zážitku.
Konštrukčný princíp spoločnosti Honda „človek maximum, stroj minimum“ - Man Maximum, Machine Minimum (M/M) vychádza zo zásady, že priestor vo vnútri vozidla by mal byť maximalizovaný pre vodiča a spolujazdcov a priestor potrebný na mechanické komponenty by zároveň mal byť čo najmenší. Táto filozofia zameraná na človeka znamená, že majitelia modelov Honda si môžu byť istí, že budú tráviť čas v priestore navrhnutom s dôrazom na ich potreby.
Princíp M/M sa nikde tak zreteľne neprejavuje ako v rade elektrifikovaných modelov Honda. Každý z nich, od modelu CR-V e:HEV až po Jazz e:HEV, obsahuje jedinečné konštrukčné prvky navrhnuté tak, aby vodičovi a spolujazdcom spríjemnili priestor vnútri vozidla a aby ich prostredie bolo pohodlné, flexibilné a s potrebnou úrovňou konektivity.
Pohodlie
Časy, keď mali cestujúci na zadných sedadlách výhľad len na predné sedadlá, sú už preč. Konštruktéri a technici spoločnosti Honda pracovali na zlepšení komfortu cestujúcich v celom elektrifikovanom rade vozidiel vďaka zväčšeniu celkového priestoru, ktorý vozidlo poskytuje.
Napríklad model Honda e – hoci je kompaktný, premyslené konštrukčné rozhodnutia, akým je odstránenie stredovej konzoly, maximalizujú priestor pre cestujúcich vzadu. Pri navrhovaní modelu Civic e:HEV si spoločnosť Honda dala za cieľ vytvoriť interiér dostatočne pohodlný na to, aby sa v ňom dalo spať. To viedlo k vytvoreniu výnimočne komfortných sedadiel a tiež dostatku priestoru na nohy pre všetkých cestujúcich – to znamená, že sa nikto neprebudí s bolesťou chrbta!
Prispôsobiteľnosť
Všetci sme sa už stretli s tým, že sme si zbalili príliš veľa kufrov alebo si z obchodu odvážame domov nečakane veľký kus nábytku. Honda ale má našťastie riešenie! Unikátne flexibilné sedadlá Magic Seats, ktoré spoločnosť Honda vyvinula v roku 2001, sú k dispozícii vo viacerých elektrifikovaných vozidlách.
Flexibilné sedadlá Magic Seats sú navrhnuté ako kreslá v kine – sedáky sa vyklápajú smerom nahor, aby sa pod sedadlom uvoľnil priestor. Je to užitočné, ak potrebujete do auta umiestniť bicykel alebo vysokú rastlinu postojačky a zároveň ponechať batožinový priestor voľný pre ostatnú batožinu. Flexibilné sedadlá Magic Seats majú navyše nezávislé ovládanie, preto môžete prevážať kombináciu vysokých predmetov a spolujazdcov na zadných sedadlách a zaistiť tak dôležitú flexibilitu.
Využiteľnosť
Z hľadiska priestoru vo vozidle nejde len o to, koľko ho je, ale aj o to, ako sa dá využiť. V každodennom živote sme zvyknutí mať všetko na dosah ruky, a preto spoločnosť Honda využíva technológie dobre rozmiestnené vo vozidle tak, aby nám poskytla pohodlie, konektivitu aj využiteľnosť, ktorú všetci očakávame. Napríklad v modeli HR-V e:HEV je všetko od ovládania sedadiel až po teplotu vozidla na dosah ruky.
Všetci ale vieme, že nie len priestor na nohy alebo objem batožinového priestoru sú to, čo kabína vozidla potrebuje. Preto konštruktéri modelu Civic e:HEV spolupracovali so spoločnosťou Bose na vývoji reproduktorov špeciálne vytvorených s dôrazom na jedinečnú akustiku kabíny vozidla, ktoré posunú počúvanie hudby na cestách na vyššiu úroveň.
Čo najlepšie využitie priestoru je pre nás všetkých výzvou a spokojní sme až vtedy, keď priestoru okolo vás dáme jedinečný charakter. Vďaka tejto filozofii, ktorá je základom elektrifikovaných vozidiel spoločnosti Honda, máte k dispozícii práve toľko priestoru, koľko potrebujete na svoje každodenné sny.