Čo hovoria odborné médiá o našich nových modeloch SUV?

Sotva bola naša nová SUV predstavená, už sa objavili prvé novinárske ohlasy. Zástupcovia rôznych médií možnosť si detailne prezrieť naša nová SUV - ZR-V a šiestu generáciu modelu CR-V - a predovšetkým sa s nimi zviezť a odhaliť ich najsilnejšie stránky. Nižšie nájdete zhrnutie prvých dojmov.


Ako hodnotia Hondu CR-V novinári

Súčasný model CR-V nie je pre rôzne automobilové magazíny a weby žiadnym nováčikom a už v minulosti presvedčil redaktorov svojimi vysokými kvalitami.
Ako je však na tom nová generácia CR-V pre rok 2023?


Priestrannosť rodinného SUV je pôsobivá. Miesta je nadštandardne veľa úplne všade, v druhom rade sedadiel dokonca aj pre ľudí vysokých vysoko cez 1,90 metra. Už súčasný model CR-V dokázal presvedčiť svojou veľkosťou, ale nové CR-V ju znva vylepšuje. Pohodlné ergonomické sedadlá ešte viac zvyšujú komfort. Objem kufra je pri plug-in hybridnej verzii väčší ako u full hybridu vďaka hybridnej batérii umiestnenej v centrálnej časti podlahy vozidla. Plug-in hybrid má tak k dispozícii ďalších 72 litrov batožinového priestoru. Ďalšou výhodou plug-in hybridu je vyššia ťažná kapacita - je možné ťahať prívesy s hmotnosťou až 1 500 kg.

Okrem veľkosti sa v časopisoch pozitívne vyzdvihuje aj kvalita a prémiový pocit oboch verzií CR-V. Napríklad výplne dverí sú vďaka vysokokvalitným materiálom veľmi príjemné na pohľad aj na dotyk.


Prvé novinárske dojmy o novej Honde CR-V:

Topspeed.sk, Marian Čabák: „Nemám rád plug-in hybridy! No ak ich budú robiť tak dobre ako 6. generáciu Hondy CR-V, veľmi and tým porozmýšľam. Má podstatne väčší batožinový priestor než hybridná verzia, poľahky prekoná dojazd v kombinácii až 800 kilometrov, a to ticho v interéri, vážení, to je aj na Hondu, veľmi veľká vec. Toto auto sa vydarilo.“

Auto Motor a Šport, Martin Šebesta: „Honda CR-V jazdí rozvážne a pokojne. No predovšetkým veľmi potichu. V maximálnej miere sa snaží využívať elektrinu a nabitý plug-in hybrid vás dostane do vzdialenosti približne 80 km. To je dosť už aj na každodenné dochádzanie. K tomu si pridajte veľmi dobré odhlučnenie a pohodlné odpruženie. Honda CR-V bude veľmi príjemným spoločníkom. Takým, ktorý vám cez týždeň rozvezie deti do školy a na krúžky. No a cez víkend celú rodinu za dobrodružstvom. Taký spoľahlivý univerzál, ktorý presne pochopí, čo od neho práve potrebujete.“


Ako hodnotia Hondu ZR-V novinári

Novinka v rodine SUV modelov Honda. Čo sa píše o Honde ZR-V?


Napriek svojej veľkosti, ktorá ho radí do stredu rodiny SUV, ZR-V pozitívne vyniká dostatočným priestorom pre nohy v druhom rade sedadiel.
Zároveň sa pozitívne vyzdvihuje priestranný, dobre riešený a kvalitný interiér. ZR-V má dostatok odkladacích priestorov a rozsiahle možnosti infotainmentu s modernými online funkciami. Nesmieme zabudnúť na jazdné vlastnosti, ktoré sú vynikajúce.


Prvé novinárske dojmy o novej Honde ZR-V:

Auto Motor a Šport, Martin Šebesta: Tak akurát
„Spoločnosť sa nám mení a spolu s ňou aj nároky na individuálnu prepravu. Čoraz viac rastie tlak na to, aby sme jazdili v úsporných autách a aby nás v nich jazdilo čo najviac. Práve Honda ZR-V prináša odpovede na tieto požiadavky a nároky. Veľmi slušným vnútorným priestorom a spotrebou, ktorá určite nezruinuje vašu peňaženku ani životné prostredie.“

Automagazín, Marek Pauco: Honda ZR-V – Stvorená pre generáciu Z
„Predná náprava je klasická, typu McPherson. Nedá mi však nespomenúť, že nápravnica je z dôvodu trendu znižovania hmotnosti z hliníka. Vzadu je viacprvková náprava, čo tiež v tejto triede už nebýva štandardom. Technologické predispozície akosi automaticky prinášajú myšlienky o skutočnej radosti z jazdy. A naozaj je to tak. Zákruty sme hltali plnými dúškami s uznaním o dobrej odvedenej robote. A aby som nezabudol, pochváliť musím aj výborný výhľad z auta, či už smerom dopredu alebo dozadu.”

Fontech, Mário Šimovič:
„Dlhodobo sa ale dá s Hondou ZR-V jazdiť so spotrebou 6-6,5 l/100 km. Mne sa spotreba na konci testovacieho týždňa zastavila na 6,4 l/100 km, pričom zhruba polovicu z 500 km nájazdu tvorili diaľnice a druhú polovicu mestá a okresky. Špičkový hybridný pohon je teda prvou vecou, pre ktorú by som si v roku 2023 kúpil Hondu. Tou druhou je však kvalita spracovania a robustnosť celého auta, aká sa v tejto kategórii vozidiel iných výrobcov len tak nevidí.”