Close
Zavrieť
Model CRF250 Rally z pravej strany s jazdcom na ceste púšťou
Model CRF250 Rally z pravej strany s jazdcom na ceste púšťou

Dobrodružstvo kdekoľvek

Honda CRF250 Rally

Model CRF250 Rally s jazdcom na ceste po pobreží
Model CRF250 Rally s jazdcom na ceste po pobreží

Duch Dakaru

Pre dobrodružné povahy

Maloobjemový stroj vyrobený pre skutočného nadšenca jazdy na ceste aj v teréne.

So štýlovým dizajnom, ktorý je priamo spojený s pretekársky strojom HRC CRF450 z rely Dakar, má model CRF250 RALLY vzhľad stroja pre súťaže v púšťach, ktorý môže dobýjať svet. Tento motocykel prináša skutočnú chuť dobrodružstva jazdcom, ktorí uprednostňujú ľahký, jednoducho ovládateľný stroj. Okolo sveta alebo okolo domu, tento motocykel môže vyraziť všade, kde sa chcete dostať – po ceste v teréne alebo po asfalte.

CRF250 Rally priblížený pohľad na zadné koleso
CRF250 Rally priblížený pohľad na svetlomety
Trojštvrťový pohľad na model Honda CRF250 Rally s jazdcom zľava
CRF250 Rally priblížený pohľad na bočný panel

VYBERTE SI SVOJ ŠTÝL

Ktorý si vyberiete – Enduro alebo Adventure?

CRF250 Rally pravá strana CRF 250 RALLY Cestno-športový motocykel v štýle Adventure so štvorventilovým motorom DOHC EURO4. Obsahuje: odpruženie Showa, 10,7-litrovú palivovú nádrž. Rázvor 2210 mm, svetlá výška 270 mm, sedadlo s výškou 895 mm, brzdy s dvojkanálovým systémom ABS a svetlomet a smerovky LED.
CRF250L pravá strana CRF250L Cestno-športový motocykel v štýle Enduro so štvorventilovým motorom DOHC EURO4. Obsahuje: odpruženie Showa, 7,8-litrovú palivovú nádrž. Rázvor 2195 mm, svetlá výška 255 mm, výška sedadla 875 mm a dvojkanálové brzdy so systémom ABS.

OBJAVTE MODEL CRF250L

Vnútorná sila

Jazdný výkon je odvodený od blízkeho príbuzného: CRF250L.

Model CRF250 Rally s jazdcom na ceste po pobreží

Výška sedadla je 895 mm, sedadlo je o 20 mm vyššie ako pri modeli CRF250L, aby sa zabezpečil lepší výhľad do okolia.

Vylepšený, kvapalinou chladený jednovalcový motor objemu 250 cm3 vyhovuje norme EURO4. Je to štvorventilový motor typu DOHC s výkonom 24,4 hp pri 8 500 ot./min a krútiacom momentom 16,66 lb/ft pri 6 750 ot./min, pričom tieto parametre dosahuje vďaka prepracovanému airboxu, telu škrtiacej klapky a novému ľahšiemu výfukovému systému.

V každom teréne

Motor, ktorý je zladený s rámom skonštruovaným z ocele – s hlavným nosníkom z dvoch oválnych častí a dvojitým polokolískovým rámom – predstavujú silnú kombináciu, ktorá je dostatočne pevná na dlhé výlety v teréne.

Správna rovnováha

Hlavný vyvažovací hriadeľ redukuje vibrácie motora, kým šesťstupňová prevodovka a spojka si dokážu poradiť so zvýšeným stresom pri jazde v náročnom teréne – ako aj poskytnúť plynulé ovládanie v mestskej premávke.

 

Trojštvrťový pohľad na model Honda CRF250 Rally zozadu z ľavej strany

Ochranná lišta chráni spodnú časť stroja a radiaca páka je vybavená sklápacou koncovkou.