Inštalácia aplikácie Honda RoadSync
Q. otázka Má aplikácia Honda RoadSync funkciu rozpoznávania hlasu?*
Q. otázka Je aplikácia Honda RoadSync spoplatnená?*
Q. otázka Prečo potrebujem používať aplikáciu Honda RoadSync?*
Q. otázka S ktorými modelmi smartfónov/operačných systémov je aplikácia Honda RoadSync kompatibilná?*
Q. otázka Je aplikácia Honda RoadSync kompatibilná so zariadeniami iPhone (iOS)?
Q. otázka Vyžaduje aplikácia Honda RoadSync kompatibilný motocykel?
Q. otázka Aplikáciu sa mi nedarí stiahnuť. Čo mám robiť?
Q. otázka V ktorých krajinách môžem aplikáciu Honda RoadSync používať?
Q. otázka Kúpil som si model, ktorý nie je kompatibilný s aplikáciou Honda RoadSync. Možno niektorú z funkcií aplikácie Honda RoadSync pridať neskôr?
Používanie aplikácie Honda RoadSync
Q. otázka Ktoré náhlavné súpravy sú kompatibilné? Odporúča Honda nejaké náhlavné súpravy?
Q. otázka Prečo musím aplikácii udeliť rôzne oprávnenia?
Q. otázka Spínač na rukoväti riadidiel neaktivuje aplikáciu.
Q. otázka Môžem stlmiť hlasitosť?
Q. otázka Nepočujem žiadny zvuk.
Q. otázka Na smartfóne nemožno zadávať žiadny text.
Q. otázka Nedá sa prehrávať hudba.
Q. otázka Zobrazuje sa podrobná navigácia?
Q. otázka Nemožno vybrať funkciu hlasového vyhľadávania.
Q. otázka Ako môžem zmeniť hudobnú aplikáciu?
Q. otázka Ako môžem vypnúť aplikáciu Honda RoadSync?
Q. otázka Ako odstránim aplikáciu?
Q. otázka Ako môžem skontrolovať verziu aplikácie?
Q. otázka Ktoré funkcie môžem používať bez sluchátok?
Q. otázka Môžem počas používania aplikácie Honda RoadSync zobraziť obrazovku smartfónu?
Q. otázka Aké príkazy môžem použiť v rámci funkcie rozpoznávania hlasu?
Q. otázka Môžem súčasne pripojiť viac smartfónov? Koľko smartfónov môžem pripojiť?
Q. otázka Môžem zastaviť automatické pripájanie funkcie Bluetooth?
Q. otázka Ktoré funkcie sa dajú používať, ak nebude mať smartfón žiadny signál?
Q. otázka Musím si v aplikácii Honda RoadSync nastaviť vlastné ID (účet)?
Q. otázka Ako zabránim automatickému spúšťaniu aplikácie pri pripojení pomocou funkcie Bluetooth?
Q. otázka Kam mám umiestniť svoj smartfón?
Q. otázka Aký je rozdiel medzi „jazykom aplikácie“ a „jazykom zvukovej spätnej väzby“ v nastaveniach jazyka?
Q. otázka Na čo slúži história ciest?
O aplikácii Honda RoadSync
Q.Otázka Čo je to systém hlasového ovládania smartfónu Honda?
Systém hlasového ovládania smartfónu Honda vám umožňuje ovládať smartfón pomocou prepínača na riadidlách na motocykli a hlasového ovládania prepojením smartfónu a motocykla pomocou funkcie Bluetooth. Nainštalujte si aplikáciu Honda RoadSync do smartfónu (platí len pre zariadenia s Androidom) a systém môžete začať používať.
Q.Otázka Aké funkcie má systém hlasového ovládania smartfónu Honda?
Pomocou spínača na riadidlách a hlasového ovládania vám systém hlasového ovládania smartfónu Honda umožňuje ovládať funkcie smartfónu, ako sú navigácia, odosielanie správ, hands-free hlasové hovory a prehrávanie hudby bez toho, aby vás rušili a aby ste museli prestať sledovať cestu.
Q.Otázka Aké funkcie má aplikácia Honda RoadSync?
Počas jazdy na motocykli môžete využívať celý rad funkcií aplikácie Honda RoadSync: navigáciu, odosielanie správ*, hands-free telefonovanie, prehrávanie hudby** a predpoveď počasia pre aktuálnu polohu aj cieľovú destináciu.
* Kompatibilné s konkrétnymi aplikáciami na odosielanie správ. Funkcia sa môže líšiť v závislosti od aplikácie na odosielanie správ.
** Poplatky sa môžu vzťahovať na použité dáta v smartfóne a používanie hudobných aplikácií pripojených k aplikácii Honda RoadSync. Aplikácia Hudba Google Play už nie je kompatibilná z dôvodu ukončenia služby.
Inštalácia aplikácie Honda RoadSync
Q.Otázka Má aplikácia Honda RoadSync funkciu rozpoznávania hlasu?*
Áno. Ak chcete v aplikácii Honda RoadSync používať funkciu rozpoznávania hlasu, musíte byť pripojení k náhlavnej súprave/interkomu so zvukovým vstupom aj výstupom.
* Funkcia rozpoznávania hlasu je k dispozícii pri použití motocyklovej náhlavnej súpravy, ktorá obsahuje mikrofón.
Q.Otázka Prečo potrebujem používať aplikáciu Honda RoadSync?*
Budete potrebovať kompatibilný motocykel a nainštalovanú aplikáciu Honda RoadSync v smartfóne.
Okrem toho budete potrebovať vhodnú náhlavnú súpravu pre jazdu na motocykli.
* Ak chcete používať funkciu rozpoznávania hlasu, potrebujete náhlavnú súpravu so zvukovým vstupom.
Q.Otázka S ktorými modelmi smartfónov/operačných systémov je aplikácia Honda RoadSync kompatibilná?*
Aplikácia Honda RoadSync vyžaduje systém Android 7.0 alebo novšiu verziu a Bluetooth BLE 4.2 alebo novšiu verziu.
* Kompatibilné modely smartfónov môžu závisieť od aktualizácií operačného systému.
* Spoločnosť Honda netestovala všetky modely smartfónov.
* Pomocou aktualizácií aplikácie Honda RoadSync plánuje spoločnosť Honda zvýšiť počet kompatibilných smartfónov.
Q.Otázka Vyžaduje aplikácia Honda RoadSync kompatibilný motocykel?
Áno. Potrebujete kompatibilný motocykel Honda so systémom hlasového ovládania smartfónov od spoločnosti Honda, nainštalovanú aplikáciu Honda RoadSync v smartfóne a samotný smartfón pripojený k motocyklu pomocou funkcie Bluetooth. Aplikáciu nemožno používať samostatne.
Používanie aplikácie Honda RoadSync
Q.Otázka Prečo musím aplikácii udeliť rôzne oprávnenia?
Aplikácia Honda RoadSync vyžaduje rôzne oprávnenia na prístup k údajom a prácu s nimi, rovnako ako aj k funkciám informačného a zábavného systému, ako napríklad navigácia, hlasové hovory, odosielanie správ a hudba. V prípade, že príslušné oprávnenia neudelíte, nebudú tieto funkcie k dispozícii.
Q.Otázka Spínač na rukoväti riadidiel neaktivuje aplikáciu.
Na výber máte dva režimy: Režim Honda RoadSync a režim prístrojov. Po pripojení k aplikácii Honda RoadSync sa dlhým stlačením ľavého tlačidla na riadidlách aktivuje režim Honda RoadSync a dlhým stlačením pravého tlačidla sa dostanete do režimu prístrojov.
Q.Otázka Nepočujem žiadny zvuk.
Stlmili ste hlasitosť? Stlmenie hlasitosti môžete zrušiť dlhým stlačením tlačidla nadol v rámci spínača na rukoväti riadidiel. Ak ste práve pripojení pomocou funkcie Bluetooth, nemôžete na smartfóne zrušiť stlmenie hlasitosti. V takom prípade zrušte buď najskôr pripojenie pomocou funkcie Bluetooth alebo v rámci spínača na rukoväti riadidiel dlho stlačte tlačidlo nadol.
Q.Otázka Ako môžem vypnúť aplikáciu Honda RoadSync?
Ak máte zapnutú funkciu automatického pripojenia/odpojenia (ON) (predvolené nastavenie: ON), aplikácia sa automaticky vypne, hneď po vypnutí motocykla a prerušení pripojenia pomocou funkcie Bluetooth.
Vypnutie na obrazovke aplikácie:
Na prístrojovej doske v ponuke vľavo hore vyberte možnosť Quit (Ukončiť).
Vypnutí priamo v smartfóne:
V informáciách o aplikácii vyberte možnosť Force-quit (Vynútene ukončiť).
Q.Otázka Ktoré funkcie môžem používať bez náhlavnej súpravy?
Môžete prepojiť svoj smartfón a motocykel pomocou funkcie Bluetooth, prezerať si pokyny na obsluhu v režime výučby, pridávať obľúbené položky a meniť nastavenia aplikácií.
Pretože je aplikácia Honda RoadSync určená na hlasový vstup a spätnú väzbu, spoločnosť Honda vám odporúča používať aplikáciu s vhodnými náhlavnými súpravami pre motocykle.
Q.Otázka Môžem počas používania aplikácie Honda RoadSync zobraziť obrazovku smartfónu?
Najskôr vyjadrite svoj súhlas s bezpečnostným upozornením na displeji. Potom si môžete zobraziť obrazovku smartfónu, ktorý je k motocyklu pripojený pomocou funkcie Bluetooth. Počas jazdy obrazovku smartfónu nesledujte.)
Q.Otázka Môžem zastaviť automatické pripájanie funkcie Bluetooth?
Vypnite funkciu Bluetooth vo svojom smartfóne, alebo ak chcete ponechať funkciu Bluetooth zapnutú, ale nechcete, aby sa aplikácia Honda RoadSync automaticky pripájala, nastavte v nastaveniach aplikácie Honda RoadSync možnosť „Bluetooth Auto launch“ na možnosť OFF.
Q.Otázka Kam mám umiestniť svoj smartfón?
Smartfón majte vždy bezpečne pri sebe a neumiestňujte ho na motocykel. Tým zaistíte bezpečnú prevádzku a predídete pádu telefónu. Smartfón využíva bezdrôtové pripojenie pomocou funkcie Bluetooth. Môžete ho ovládať hlasom alebo spínačom na rukoväti riadidiel. Sústreďte sa na jazdu, nie na obrazovku.
Q.Otázka Aký je rozdiel medzi „jazykom aplikácie“ a „jazykom zvukovej spätnej väzby“ v nastaveniach jazyka?
„Jazyk aplikácie“ určuje jazyk, ktorý aplikácia používa na obrazovke.
„Jazyk zvukovej spätnej väzby“ určuje jazyk hlasovej spätnej väzby.
Skontrolujte obidve nastavenia, pretože vaše požiadavky týkajúce sa jazyka odozvy v zvukovej forme môžu byť k dispozícii aj vtedy, keď daný jazyk nie je k dispozícii ako jazyk aplikácie.
Poruchy a ich odstránenie
Q.Otázka Pri používaní hlasového vyhľadávania v navigácii sa zobrazuje hlásenie „Žiadny výsledok“
Skontrolujte, či ste pripojení k internetu. Skontrolujte silu signálu siete.
Názov cieľa nemusí byť k dispozícii na vyhľadávanie. Skúste iný cieľ.
Funkcia rozpoznávania hlasu nemusí fungovať → pozrite si časť {Funkcia rozpoznávania hlasu nefunguje“.
Q.Otázka Nahlas sa predčítajú informácie o počasí, ktoré nesúvisia s aktuálnou polohou
Ak budete chcieť zistiť, aké bude počasie a budete mať v časti „Navigácia“ nastavený cieľ, dostanete informácie o počasí v cieľovej destinácii.
Pokiaľ „Navigáciu“ zrušíte, dostanete informácie o počasí na aktuálnom mieste.