Zavrieť

CBR650F

Pocíťte ten nával

Rezané línie

Posunúť

CBR650F

Dychtiaci po zábave

Skvelo vyzerajúci motocykel so štvorvalcovým motorom a pridanou rafinovanosťou v podobe elegantnej kapotáže je kompaktný, ľahký a pri každej jazde dodá pocit skutočného vzrušenia.

Štýl triedy Super Sport

Tento motocykel strednej hmotnostnej kategórie má skutočný hlad po akcii.

Jediný letmý pohľad prezradí všetko o jeho pravom účele – od svetlometu až po zadné svetlo vyzerá agilne a rýchlo. Motocykel CBR650F jednoducho nedokáže skryť svoju túžbu po výkone a jazdi na ňom si budete užívať doposiaľ nepoznaným spôsobom. Poskytne vám pohodlný každodenný výkon, keď ho budete potrebovať, no zistíte tiež, že táto motorka s vysokootáčkovým motorom dokáže splniť aj neodolateľnú túžbu popustiť jej uzdu na prázdnej otvorenej ceste.

Detailný záber na ukazovatele motocykla Honda CBR650F.
Detailný záber na zadné tri štvrtiny motocykla Honda CBR650F prezentujúci zadné svetlá.
Záber zboku na jazdca na motocykli Honda CBR650F v tuneli.
Detailný záber na logo motocykla Honda CBR650F.

Super Sport alebo Street

Nech sa rozhodnete akokoľvek, budete jazdiť na skutočne ráznom stroji s motorom s objemom 650 cm3.

Záber zboku na model Honda CBR650F. CBR650F Motocykel typu Super Sport strednej hmotnostnej kategórie s elegantnou aerodynamickou kapotou a špeciálne navrhnutými vzduchovými otvormi. Pod kapotou sa ukrýva radový štvorvalcový motor DOHC s objemom 649 cm3 a nová 6-rýchlostná prevodovka s krátkym pomerom prevodov. Súčasťou výbavy sú svetlá LED, dvojkanálový systém ABS a 41 mm teleskopická vidlica SDBV. (Pohotovostná hmotnosť 213 kg)
Záber zboku na model Honda CB650F. CB650F Nekapotovaný motocykel typu Street strednej hmotnostnej kategórie (pohotovostná hmotnosť 213 kg) s radovým štvorvalcovým motorom DOHC s objemom 649 cm3, novou 6-rýchlostnou prevodovkou s krátkym pomerom prevodov, svetlami LED, dvojkanálovým systémom ABS a 41 mm teleskopickou vidlicou SDBV.

Pohľad na model CB650F

Úplná kontrola

Bodové a presné odpruženie zaručuje ostrejšie ovládanie.

Predný záber na motocykel Honda CBR650F.

Predná vidlica

Model CBR650F je vybavený vidlicou s rozmerom 41 mm a dvojitým zahnutým ventilom, vďaka čomu poskytuje skvelú úroveň kontroly pri jazde. Vďaka voľnej konštrukcii ventilov, ktorá umožňuje progresívne zvyšovanie tlmenia v závislosti od podmienok vozovky, neexistujú žiadne obmedzenia na zosilnenie tlmenia kompresie. Táto jednoduchá a inovatívna technológia je použitá prvýkrát na svete a poskytuje dokonalé úrovne výkonu, ktoré sa rovnajú pružiacej a tlmiacej jednotke s tlmičmi s kazetou, no jej celková hmotnosť je nižšia.

Zadný tlmič

Pod sedadlom našla svoje miesto jednotrubicová tlmiaca jednotka Monoshock s možnosťou nastavenia predpätia pružiny v 7 stupňoch. Jej účinok sa prenáša priamo na elegantne zaoblenú hliníkovú kývnu vidlicu, ktorá je na zvýšenie stability a pevnosti vyrobená odlievaním.

Detail uzáveru vidlice motocykla Honda CBR650F.

Na pohľad príťažlivé uzávery vidlice disponujú alumitovou povrchovou úpravou.

Predurčený na akciu

Výkon, ktorý cítiť aj počuť od jednej zákruty k druhej.

Predný trojštvrťový pohľad na jazdca na motocykli Honda CBR650F.

Motocyklom CBR650F, ľahkým na dotyk, sa výborne jazdí, najmä ak ste na míle ďaleko od mesta.

Motor motocykla CBR650F vyvíja výkon 67 kW pri 11 000 ot./min a je v súlade s normou EURO 4. Toto zvýšenie, ktoré skutočne pocítite pri hodnotách nad 5 000 ot./min. Umožňuje to nový systém nasávania a úplne prepracovaný výfukový systém typu 4 do 1. Spoločne tlmičom výfuku s dvojitým prechodom, ktorého účelom je zníženie spätného tlaku, vydáva pri prudkej akcelerácii chrapľavé vrčanie. Vyrazte zo zákruty a zrýchlite vďaka výkonnej šesťstupňovej prevodovke, a získate prudké zrýchlenie s krátkym pomerom prevodov, čo najviac pocítite v strednom rozsahu.

Ostrý, istý a sebavedomý

Základom modelu CBR650F je oceľový rám v tvare diamantu, ktorý pozostáva z dvoch oválnych nosníkov s rozmerom 64 mm x 30 mm. Poskytne vám výnimočnú pevnosť a rovnováhu, ktorá je špeciálne vyladená tak, aby na ceste poskytovala reálne ovládanie. Vďaka náklonu 25,5° so závlekom kolesa na úrovni 101 mm a rázvorom 1 450 mm poskytuje dobrú kombináciu stability pri priamočiarej jazde a ľahký a vzrušujúci prejazd zákrutami.

Záber zboku na model Honda CBR650F.
Detail výfuku motocykla Honda CBR650F.

Pri zrýchľovaní budete počuť rev cez sínusový výfukový systém typu 4 do 1.