Zavrieť

CB1000R Neo Sports Café

Surový, radikálny a retro

Maximálna osobitosť

Posunúť

Logo motocykla Honda CB1000R.

Neoblomný až do jadra

Úžasný a ohromujúci nový vzhľad – model CB1000R sme odhalili až na kosť.

Nová pouličná identita

Nekapotovaný športový motocykel trochu inak.

Kompaktné a „svalnaté“ telo – už na prvý pohľad púta pozornosť svojím lešteným kovovým povrchom, ktorý stelesňuje tradíciu vysokootáčkového motocykla Café Racer. Je to silná šelma so špičkovým ovládaním a výkonom. Zoznámte sa s novým modelom CB1000R – ak si naň trúfate.

Detailný záber na svetlomet modelu Neo Sports Café CB1000R.
Detailný záber na predné koleso modelu Neo Sports Café CB1000R.
Bočný pohľad na motocykel Neo Sports Café CB1000R.
Detailný záber na sedadlo modelu Neo Sports Café CB1000R.

Štíhly a neúprosný

Ešte minimalistickejšia konštrukcia.

Nazvali sme ho Neo Sports Café Racer a predstavuje nový obnažený štýl modelu CB1000R. Od kolies nahor bol kompletne prepracovaný s dôrazom na kov, vďaka čomu nadobudol osobitý a agresívny charakter. S temnou čiernou povrchovou úpravou motora a krytov zatieni tento motocykel všetky vozidlá na ulici a svojím výrazným štýlom zapôsobí všade, kde s ním budete jazdiť – alebo kde ho zaparkujete.

Trojštvrťový zadný pohľad na motocykel Honda New Sports Café CB1000R premávajúci sa po uliciach.

Jedinečný dizajn

Pozrite sa bližšie na pôsobivé detaily modelu CB1000R. Toto jedinečné spojenie nekapotovaného modelu Sport Naked a minimalistického Café Racer nie je možné prehliadnuť.

Jedinečný dizajn

Pozrite sa bližšie na pôsobivé detaily modelu CB1000R. Toto jedinečné spojenie nekapotovaného modelu Sport Naked a minimalistického Café Racer nie je možné prehliadnuť.

Výber je na vás

Môžete si zvoliť absolútny minimalizmus alebo stroj, ktorý má niečo navyše.

Bočný pohľad na motocykel Honda New Sports Café CB1000R. Neo Sports Café CB1000R Základom je úplne nový podvozok, ktorý obsahuje profesionálne odpruženie Showa a brzdový systém ABS – predná časť je upevnená radiálne. Chod radového štvorvalcového motora s objemom 998 cm3 sa reguluje pomocou elektronického ovládania plynu (TBW), 3 režimov jazdy a používateľského režimu USER. Súčasťou výbavy sú aj antihoppingová spojka, brzda motora, voliteľná kontrola trakcie Honda (HSTC), kompletné osadenie LED svetlometmi a prístrojová doska s LCD displejom.
Bočný pohľad na motocykel Honda New Sports Café CB1000R+. Neo Sports Café CB1000R+ Tento model obsahuje všetky vyššie uvedené prvky, no je k dispozícii aj s nasledujúcim príslušenstvom nainštalovaním vo výrobe: vyhrievané rukoväte, hliníkové predné blatníky, hliníkové zadné blatníky, kryt proti hmyzu s hliníkovými vložkami, kryt sedadla s hliníkovými vložkami, mriežka chladiča s logom CB1000R a systém rýchleho radenia Quickshifter.

Zobraziť technické údaje

Láka vás jazdiť

Športové ovládanie s agresívnym vzhľadom

Energický štvorvalcový motor s objemom 998 cm3 – s valcami s vyšším kompresným pomerom, aké obsahuje napr. model CBR1000RR – je upevnený na úplne novom podvozku s pevným oceľovým chrbticovým rámom a jednostrannou kyvnou vidlicou. Maximálny výkon 107 kW pri 10 500 ot./min spolu s krútiacim momentom 104 Nm pri 8 250 ot./min poskytuje veľkorysé zrýchlenie vždy, keď ho potrebujete. Ide o vzrušujúcu kombináciu silného výkonu a ovládateľnej sily v celom rozsahu otáčok.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Neo Sports Café CB1000R so skladom v pozadí.

S kratším prvým, druhým a tretím prevodovým stupňom a antihoppingovou spojkou je preraďovanie pri jazde po kľukatých cestách ešte zábavnejšie.

Bočný akčný záber na motocykel Honda New Sports Café CB1000R pri jazde na rampe.

Motocykel, ktorý vyzerá, pôsobí a jazdí radikálne inak než všetky doterajšie modely.

Sila na dosah ruky

Vysvetlenie dávkovania výkonu a režimov jazdy.

Bočný pohľad na jazdca sediaceho na motorke Honda Neo Sports Café CB1000R zaparkovanej pred budovou.

Vďaka možnosti uložiť si vlastné nastavenia môžete motocykel CBR1000 skrotiť na účely jazdenia po meste alebo mu popustiť uzdu a dopriať si jedinečný zážitok pri jazde na otvorených cestách.

Pribudlo elektronické ovládanie plynu (TBW), ktoré poskytuje maximálnu kontrolu a špičkový výkon pri rôznych otáčkach. Funguje prostredníctvom troch režimov jazdy a s voliteľnou kontrolou trakcie Honda (HSTC) predstavuje vzrušujúcu kombináciu, vďaka ktorej budete vždy chcieť jazdiť ešte viac naplno, ďalej a dlhšie.

Režim Rain

Pri nastavení najnižšieho dostupného výkonu dosiahnete stredne intenzívne brzdenie motorom (EB) a vysokú mieru kontroly trakcie (HSTC). Pri nižších úrovniach výkonu a krútiaceho momentu sa prednostne využívajú prvé tri prevodové stupne – kde je to najužitočnejšie pri mokrej vozovke.

Štandardný režim

Tento režim využíva stredné nastavenie výkonu, trakcie HSTC a brzdenia motorom (EB). Znižuje výkon prvého a druhého prevodového stupňa a uplatňuje krivku výkonu ležiacu tesne pod krivkou režimu SPORT. K dispozícii je nižší krútiaci moment pri minimálnom otvorení škrtiacej klapky, aby bol motocykel stabilnejší a jazdil plynulejšie, keď pridávate alebo uberáte plyn. Umožňuje tiež mierne prekĺzavanie zadného kolesa a udržiava predné koleso na zemi.

Režim Sport

Keď chcete jazdiť naplno, zvoľte si tento režim, pri ktorom sa využíva vysoké nastavenie výkonu s najnižšími úrovňami brzdenia motorom (EB) a kontroly trakcie (HSTC) – výsledkom je 100 % výkon vo všetkých šiestich prevodových stupňoch. Stroju tým úplne popustíte uzdu – získate maximálny krútiaci moment vo všetkých polohách škrtiacej klapky s veľmi malou kontrolou trakcie (HSTC).

Používateľský režim User

Programovateľný režim, ktorý umožňuje jazdcovi dolaďovať správanie stroja výberom niektorého z 3 nastavení. Nastavenia si zároveň môžete uložiť na ďalšie použitie.