Zavrieť

Honda CRF450RX

Najlepšia offroadová zbraň

Sila a výdrž

Posunúť

Logo CRF450RX

Vyčerpaný súťažením

S motorom inšpirovaným technológiou HRC a odpružením siedmej generácie ide o kombináciu, ktorá po celý deň prináša dychberúcu dynamiku.

Viac sily na dlhšie trasy

Maximálna kontrola a skvelá ovládateľnosť pre pokročilého jazdca v disciplíne Enduro.

Motocykel CRF450RX bol tak ako jeho motokrosová verzia vyvinutý priamo tímom AMA a tímom európskej kategórie MX1. Výsledkom je vylepšený pomer hmotnosti a výkonu, ktorý uľahčuje jazdu na motocykli na dlhšie vzdialenosti. Je takisto vybavený tlačidlom EMSB (tlačidlo výberu režimu motora) – k dispozícii sú tri režimy nastaviteľné podľa jazdy a trate. Vďaka vysokej úrovni vnímania vozovky, stability a trakcie pocítite dokonalý súlad s motocyklom.

Detailný záber jazdca na motocykli
Detailný záber kolesa
Záber jazdca na pretekárskej dráhe
Detailný záber výfuku

Enduro alebo motokros

Vyberte si vašu zbraň

Záber motocykla CRF450RX CRF450RX Všetky drsné charakteristiky motocykla CRF450R, tri režimy jazdy a väčšia kapacita nádrže na pretekanie v disciplíne Enduro na dlhé vzdialenosti. Je vybavený plným tranzistorovým zapaľovaním a elektrickým štartovaním.
Záber motocykla CRF450R CRF450R Bleskurýchly štart – motocykel CRF450R má úplne nový motor navrhnutý priamo tímom AMA a tímom európskej kategórie MX1, disponuje tromi jazdnými režimami a vylepšeným odpružením. Pomer výkonu a hmotnosti bol vylepšený s cieľom dosiahnuť ešte lepšiu ovládateľnosť. Motocykel prichádza s odpružením nastaveným z výroby, digitálnym zapaľovaním CDI a elektrickým štartovaním.

Zobraziť motocykel CRF450R

Odhodlaný víťaz

Motor s tromi jazdnými režimami, aby ste sa mohli koncentrovať na popredné umiestnenie.

Pohľad spredu na jazdca a motocykel

Motocykel Honda CRF450X sa dokáže prispôsobiť vášmu jazdnému štýlu a schopnostiam. Môžete vybrať režim vhodný pre daný terén – prekážky sa tak stanú menšou výzvou a úlohy, ktorým čelíte, nebudú pre vaše ramená, nohy a telo príliš namáhavé.

Energicky

Režim 1 je základnou mapou a poskytuje hladkú lineárnu odozvu škrtiacej klapky, čím sa výkon motora stáva omnoho použiteľnejším pri rôznorodých podmienkach. Režim 2 obmedzí výkon motora – čo oceníte, keď na vás prichádza únava – zatiaľ čo režim 3 zabezpečí výkon s rýchlejšou odozvou, podobne ako prvý režim v prípade modelu CRF450R.

Hlavou vpred

Nová štvorventilová hlava Unicam disponuje novým dizajnom vahadla, vďaka ktorému sú rozmery motora menšie a zdvih vstupných ventilov sa zvyšuje o 0,5 mm na 10 mm. Aj zdvih výfukového ventilu je o 0,85 mm vyšší a dosahuje tak 8,8 mm.

Lepší uhol

Užšie uhly vedenia ventilov a spracovanie sedla dvojcestného ventilu usmerňujú prúdenie plynov, a tým zlepšujú prítlak do vstupných portov – a zároveň zefektívňujú aj prúdenie z výstupných portov. S kompresným pomerom 13,5:1 motor dosiahne 11 % nárast maximálneho výkonu a zaručí vám pôsobivý štart.

Detailný záber motora
Pohľad spredu na jazdca a motocykel

Mapa časovania zapaľovania PGM-FI zabezpečuje pozvoľnejší prísun výkonu a momentu než v prípade modelu CRF450R, čo napomáha lepšiemu vnímaniu trakcie a eliminuje únavu jazdca.