Zavrieť

Honda CRF450R

Dokonalý odpich

Získavanie kontroly

Posunúť

Logo CRF450R

Priekopnícke riešenie

Na nič sme nezabudli. Tento dokonale vyvážený terénny model sme úplne inovovali pridaním funkcií navrhnutých špeciálne tak, aby vám priniesli ešte výraznejšie výhody a zvýšili váš náskok pred konkurenciou.

Overené v tvrdých podmienkach

Pretvorený tak, aby špičkovým jazdcom ponúkal účinnejšiu kontrolu a ovládanie.

Vďaka úplne novému motoru a podvozku, ktoré vyvinuli priamo európske tímy MX1 a AMA, došlo k zvýšeniu pomeru výkonu a hmotnosti, čo sa prejavilo na lepšej ovládateľnosti. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) vám ponúka tri nastaviteľné režimy na ešte jemnejšie doladenie výkonu motora podľa štýlu jazdy a terénu. Pocit úplnej kontroly nad motocyklom máte už hneď po štarte, pretože model CRF450R vám ponúka intenzívnu spätnú väzbu, mimoriadnu stabilitu a silnú trakciu.

Detailný záber na koleso v blate
Jazdec stojaci vedľa motocykla
Pohľad zozadu na terénny motocykel
Detailný záber na podvozok

Motokros alebo enduro

Vyberte si, akými zbraňami budete bojovať.

Záber zboku na model CRF450R CRF450R Úplne prebudovaný stroj triedy MX1 s tromi režimami jazdy pre špičkových motokrosových jazdcov. K dispozícii so zapaľovaním Digital CDI, štartovacou pákou a elektrickým štartérom.
Záber zboku na model CRF450RX CRF450RX Pripravený pretekať a so všetkými charakteristickými vlastnosťami motokrosového stroja CRF450R. S tromi režimami jazdy vytvorenými špeciálne pre enduro a s väčšou nádržou na palivo na dlhšie trate vám model CRF450RX ponúka všetky výhody už od povelu na štart.

Zobraziť model CRF450RX

Stvorené na víťazstvo

Preteky sa dajú vyhrať alebo prehrať od okamihu, keď si to pustíte na plný plyn.

Záber zboku na motocykel na stojane

Model CRF450R pôsobí impozantne, aj keď je len tak odstavený. Každá jeho časť od tej najpokročilejšej elektroniky až po poslednú maticu je pripravená na jeho okamžité použitie.

Tvrdo a rýchlo

Inovatívne zmeny hlavy valca Unicam zahŕňajú zníženie uhla a zvýšenie zdvihu ventilov. Nasávanie a výfuk boli upravené na zlepšenie prúdenia a spolu s kompresným pomerom 13,5 táto jednotka dokáže zvýšiť maximálny výkon až o 11 %. To je presne to, čo potrebujete na svojej ceste vpred.

Trojitý zásah

Podľa podmienok na trati si môžete vyberať medzi troma režimami motora. Režim 1 využíva štandardnú kombináciu synchronizácie zapaľovania a prívodu paliva na dosiahnutie vyváženého výkonu a krútiaceho momentu. Režim 2 je vo svojej podstate jemný a ponúka jednoducho ovládateľnú odozvu na pridanie plynu, kým režim 3 sa vyznačuje ostrým nástupom s agresívnym a pohotovým výkonom.

Záber zboku na jazdca a motocykel vo vzduchu
Detailný záber na motor

Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho hardvérového a softvérového nástroja HRC na ďalšie nastavovanie. Motor môžete dolaďovať tak, aby ste sa dokázali dostať všade a prispôsobili ho každej trati a ľubovoľným podmienkam.