Zavrieť

CRF450R 2016

Presný výkon

Sloboda objavovať

Motor

449 cm3

Kvapalinou chladený štvortakt

Krútiaci moment

48 Nm

Terén bez hraníc

Svetlá výška

332 mm

Predné pruženie

48 mm

Prevrátená vidlica KAYABA PFS2 (zdvih 310 mm)

Posunúť

Logo CRF

Jazdiť rýchlo je teraz omnoho ľahšie

CRF450R je stelesnením výkonu veľkého stroja a svižnosti malého motocykla. Umožňuje bleskové zatáčanie na zemi aj vo vzduchu a dokonale sedí na trati – a to aj pri jazde na hranici možností.

Bočný pohľad na model CRF450R, biele pozadie.

Vodičský preukaz

A

Čo to znamená

Dostupné v

1

Farba

Výkon

Rýchla jazda je teraz hračkou.

Vďaka hlave valcov odvodenej od špeciálu týmu HRC, prepracovanému výfukovému systému a optimalizovanému nastaveniu systému PGM-FI s duálnym vstrekovaním paliva poskytuje motor Unicam® s objemom 449 cm3 motocyklu CRF450R väčší krútiaci moment v nízkych otáčkach, plynulú jazdu v stredných otáčkach a vo vysokých otáčkach agresívnejší výkon, ktorý vydrží dlhšie. Potrebnú silu tak získate skôr, pričom máte k dispozícii stály záber vo vyššom spektre otáčok a jazda na špici výkonnostnej krivky je tak doslova hrou. Jazdiť rýchlo je teraz omnoho ľahšie.

Správne nastavenie vyhráva preteky

Dolaďte výkon motora modelu CRF450R a prispôsobte ho trati.

Trojpolohové tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) vyvinuté spoločnosťou Honda umožňuje meniť charakter motora modelu CRF450R podľa podmienok trate – všetko sa ovláda na riadidlách. Takže výkon si teraz regulujete vy. Vylepšenia motora Honda Unicam prinášajú dlhšiu životnosť, lepší krútiaci moment a špičkový konečný výkon. Motor má presmerovaný výfukový otvor umožňujúci plynulejšie prúdenie výfukových plynov.

Maximálna stabilita

S flexibilným motorom dokonale ladí vidlica KYB so vzduchovou pružinou druhej generácie (PSF2), ktorá je ľahšia, vyznačuje sa o 10 % nižším trením a umožňuje použiť ľahko prístupné nastavovacie prvky na uzáveroch vidlice na reguláciu rýchlej a pomalej kompresie a odskoku. Takže je jedno, či čelíte blatu, piesku alebo povrchu stvrdnutému na kameň – správne nastavenie je vždy na dosah ruky.

Jazdec pri skoku na modeli CRF450R.
Bočný pohľad na model CRF450R s jazdcom v stúpaní, na kopci.

Sila vzduchu

Vzduchová vidlica prináša oproti vidliciam s oceľovými pružinami mnoho výhod.

Predný pohľad na červený motocykel CRF450M.

Modernizovaná 48 mm vzduchová vidlica (PSF2) od spoločnosti KYB umiestnená na hliníkovom dvojnosníkovom ráme poskytuje stály kontakt predného kolesa so zemou a neuveriteľnú ovládateľnosť vďaka vyladenej kompresii a odskoku.

Vylepšený výkon

V každom ramene bola hmotnosť konštrukcie kazety znížená o 200 g. Vnútorne generovaný tlak eliminuje nutnosť použitia tesniaceho materiálu, čím sa o 10 % znížilo trenie. Počas kompresie tlakový mazací systém privádza pracovnú kvapalinu do vnútornej a vonkajšej časti cez spätný ventil, čím sa znižuje riziko úniku vzduchu a zároveň zabezpečuje mazanie ložiska. Všetky nastavovacie prvky, vrátane nastavenia rýchlej a pomalej kompresie, sú umiestnené na vrchných uzáveroch vidlice s úpravou Alumite. Predpätie sa nastavuje pomocou vzduchového ventilu Schrader.

Záber na jazdca skákajúceho na modeli CRF450R z boku.
Priblížený pohľad na prednú časť modelu CRF450, rám.