Zavrieť

Honda CRF250R

Mimoriadne zrýchlenie

Vzrušujúci výkon

Stlačte tlačidlo

Elektrické štartovanie

 

s digitálnym zapaľovaním 

Červené pásmo

14 400 ot./min

 

Úplne nový motor DOHC

Ovládnite každú zákrutu

Posunúť

Produktové logo Honda CRF250R.

Červená strela

Neuveriteľne rýchly stroj triedy MX2 bol úplne prebudovaný a bol pridaný špičkový výkon, vďaka ktorému zvýšite svoj náskok pred konkurenciou. Je skrátka vytvorený inteligentne a dokonale vyvážený.

Dokonalý odpich

Prvá zákruta je hlavným cieľom – dostaňte sa za ňu ako prvý a vyhrajte preteky.

Model CRF250R s úplne novým motorom a podvozkom, inšpirovaný priamo modelom CRF450R týmu HRC a továrenskými strojmi MX, vám dá pocit, že ste profesionálnym závodným jazdcom. Pomer výkonu a hmotnosti bol vylepšená pre ešte lepšiu ovládateľnosť, stabilitu a trakciu. Výkonnosť si môžete prispôsobiť pomocou troch upraviteľných máp tlačidlom výberu režimu motora (EMSB) a doladiť výkon motora podľa štýlu jazdy a terénu. Tento motocykel je vytvorený tak, aby preukázal svoje prednosti v každej situácii.

Detailný záber na pomocný rám a kryt vzduchového filtra modelu Honda CRF250R.
Predné koleso a kotúčová brzda modelu Honda CRF250R.
Detailný záber na kryt nádrže a chladiča modelu Honda CRF250R.
Detailný záber na motor a hliníkový rám modelu Honda CRF250R.

Číra energia

Základ tvorí nový vysokootáčkový motor s rýchlym radením.

Veľkú zmenu predstavuje hlava valcov DOHC, ktorá je umiestnená na vrchnom štvorcovom bloku valcov. Táto kombinácia umožňuje väčšie vstupné a výstupné priechody ventilov – a väčší zdvih – a prináša tak lepšie prúdenie plynov. Kompresný pomer je až na hodnote 13,9:1. Táto pohonná jednotka vytvára búrlivý špičkový výkon bez straty krútiaceho momentu držiaceho vás pri zemi – presne to, čo potrebujete, aby ste sa rýchlo dostali von z brány.

Prispôsobiteľné režimy

Motocykel si môžete vyladiť podľa svojich individuálnych schopností: Režim 1 využíva štandardnú kombináciu synchronizácie zapaľovania a prívodu paliva na dosiahnutie vyváženého výkonu a krútiaceho momentu. Režim 2 je vo svojej podstate jemný a ponúka jednoducho ovládateľnú odozvu na pridanie plynu, kým režim 3 sa vyznačuje ostrým nástupom s agresívnym a pohotovým výkonom. 

Pohľad zozadu na model Honda CRF250R.

Štíhly, ľahký a výkonný – to je pohľad, aký uvidí väčšina vašich súperov.

Detail motora modelu Honda CRF250R.

Vďaka tomuto novému, kompaktnému, výkonnému vysokootáčkovému motoru získate väčšiu šancu stať sa na modeli CRF250R číslom jeden.

Pohon

Kryt páčky spojky je teraz zjednodušený a ľahší. Vo vnútri sa nachádza prepracovaný kôš spojky, ktorý zvládne náročnú záťaž pochádzajúcu z vysokootáčkového motora. 5-stupňová prevodovka s kratším prvým a druhým prevodovým rýchlostným stupňom pre bleskové zrýchlenie je vyrobená z nových, odolných materiálov a je o 200 g ľahšia ako v predchádzajúcom modeli CRF250R.

 

Detailný záber na páčku spojky a tlačidlá výberu jazdného režimu modelu Honda CRF250R.

Jazdné režimy možno ľahko meniť stlačením tlačidla na ľavej strane riadidiel.

Kované za tepla

Odolný, ľahký rám, vylepšený počas rokov tvrdej konkurencie.

Trojštvrťový pohľad zozadu na model Honda CRF250R.

Poloha sedadla je vyššie na úrovni 957 mm a svetlá výška je na úrovni 327 mm.

Vyladené bolo aj odpruženie a ovládateľnosť: plne nastaviteľný zadný tlmič Showa je namontovaný nízko a na stredovej osi stroja, čo zabezpečuje optimálne vycentrovanie hmotnosti. Nová odpružená 49 mm vidlica Showa USD s oceľovou špirálou prináša plynulý, postupný účinok a je plne nastaviteľná. Je to kombinácia, ktorá poskytuje odpruženie, ako v profesionálnych modeloch.

Maximálna trakcia

Model CRF250R využíva hliníkový nosníkový rám CRF siedmej generácie (rovnaký, ako má model CRF450R) s vylepšeným výkonom pri otáčaní, vysokou stabilitou a trakciou. Hlavné nosníky sú zašpicatené, čím sa dosahuje jemná rovnováha medzi tuhosťou a pružnosťou. V spojení s dlhšou kyvnou vidlicou ponúka aj lepší záber zadného kolesa spolu s vyššími úrovňami spätnej väzby pre jazdca. 

Detailný pohľad na zadný pomocný rám modelu Honda CRF250R.

Zadný pomocný rám je vytvorený z extrudovaného hliníku a je o 20 % ľahší ako predtým, čo prispieva k centralizácii hmotnosti.

Detailný pohľad na zadné odpruženie modelu Honda CRF250R.

Komponenty odpruženia modelu CRF250R možno kompletne nastaviť tak, aby zodpovedali váhe a štýlu jazdy jazdca, vďaka čomu dochádza k zlepšeniu ovládateľnosti pri všetkých podmienkach trate.