Zavrieť

CRF250R 2016

Vylepšený výkon

Výkon na dosah vašich prstov

Motor

249 cm3

Kvapalinou chladený štvortakt

Krútiaci moment

27,1 Nm

Presnosť šitá na mieru

Svetlá výška

322 mm

Predné pruženie

49 mm

Prevrátená vzduchová vidlica Showa

Posunúť

Logo CRF

Pretekanie prináša pokrok

Zdokonaliť model CRF250R nebolo ľahké. A práve preto pretekáme – aby sme tvorili stále lepšie a dokonalejšie stroje. Pre rok 2016 sme výkonný motor a precízny podvozok modelu CRF250R vyzbrojili vylepšeniami od pretekárskeho tímu HRC, ktoré sa zrodili priamo v ohnisku pretekov.

Bočný pohľad na model CRF450R, biele pozadie.

Vodičský preukaz

A2

Čo to znamená

Dostupné v

1

Farba

Výkon

Pocíťte rozdiel.

Vylepšený výkon a krútiaci moment modelu CRF250R 2016 prinášajú ešte dokonalejšie jazdné vlastnosti. V spoločnosti Honda sme pri modeli CRF250R dokonale vyladili odozvu škrtiacej klapky vďaka novému nastaveniu systému PGM-FI s duálnym vstrekovaním paliva a ľahkej vratnej pružine. Štvorventilový motor Unicam s objemom 249 cm3 má zdvojený výfuk s veľkým vnútorným priemerom a umožňuje dynamickejšie výjazdy zo zatáčok.

Výkon na dosah vašich prstov

Dolaďte výkon motora modelu CRF250R a prispôsobte ho trati.

Trojpolohové tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) od spoločnosti Honda umožňuje meniť charakter motora podľa aktuálnych jazdných podmienok – všetko sa ovláda tlačidlom na riadidlách. Tri mapy motora nazvané Standard, Smooth a Aggressive zaisťujú diferencované vstrekovanie paliva a načasovanie zapaľovania. Takže výkon si teraz regulujete vy.

CRF250R na stojane na kopci
Pohľad zhora na jazdca na modeli CRF250R pri jazde na hline

Práca so vzduchom

Motokrosová trať sa behom dňa neustále mení. Dokonalá prispôsobiteľnosť a kvalita vidlice Showa prináša optimálne tlmiace vlastnosti behom meniacich sa podmienok.

Predný pohľad na červený motocykel CRF250M.

Vzduchová odpružená predná vidlica s rozdelenými funkciami a s predným pružením s trojitou vzduchovou komorou (SFF-AIR-TAC) bola vyvinutá špeciálne pre model CRF250R spoločnosťou SHOWA a je o 1,3 kg ľahšia. Táto konštrukcia najnovšej generácie umožňuje umiestniť vzduchové rameno na ľavú stranu a dosahuje ešte lepšie hmotnostné vyváženie pre optimalizované ovládanie. S len 800 g hmotnostným rozdielom medzi ľavou a pravou stranou umožňujú vzduchové vidlice modelu CRF250R dokonalú prispôsobiteľnosť, ľahké udržanie rovnováhy stroja a nevšedne pohodlné používanie.

Jazda podľa seba

Plne nastaviteľné pravé rameno vidlice zodpovedá za kompresiu a odskok. Ľavé rameno vidlice sa stará o pruženie v beztlmičovej konštrukcii a zaisťuje tak vyváženosť, presné držanie stopy a super rýchle reakcie pri jazde cez nerovnosti. Tri komory v ľavom ramene regulujú tuhosť pruženia: vyrovnávacia komora pracuje pri nízkej rýchlosti, vnútorná komora má na starosti pruženie v strede zdvihu vidlice a vonkajšia pracuje pri takmer úplnom stlačení.

Jazdec pri jazde na modeli CRF250R naklonený k hlinenej trati
Priblížený pohľad z nízkeho uhla na predné koleso