Motocykle Honda

Prehliadka sa začína

Posunúť

Logo Honda

Už čoskoro

Ak chcete mať vždy aktuálny prehľad o dátumoch uvedenia a príchodu týchto veľmi vzrušujúcich motocyklov, potom s nami jednoducho nadviažte kontakt prostredníctvom vašej registrácie ako potenciálneho záujemcu.

GL1800 Gold Wing

Najslávnejší luxusný cruiser na svete vstupuje do novej éry.

Krásne upravený stroj s množstvom funkcií, ktoré vynikajú svojou úrovňou, čo sa týka komfortu, technológie a inovácie. Elektronické ovládanie plynu (TBW) so 4 režimami jazdy, 7-stupňová dvojspojková prevodovka (DCT), voliteľná kontrola trakcie Honda (HSTC), úplne nový motor a podvozok skombinovaný s prepracovaným predným odpružením – to všetko prispieva k tomu, že nová Honda Gold Wing posúva kategóriu touring na úplne novú úroveň.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Gold Wing s prepravným kontajnerom na pozadí, priblížené zábery na znak, veterný štít a ciferníky modelu Gold Wing.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Motocykel vhodný do každého terénu – najpokročilejší model kategórie touring, aký sme kedy vyrobili.

S väčšou 24-litrovou palivovou nádržou, ochranným padacím rámom, veľkým ochranným krytom motora a odpružením s dlhými zdvihmi – pre dosiahnutie dostatočnej svetlej výšky – dáva tento stroj jazdcovi pocit istoty počas jazdy na všetkých druhoch terénu.  Vďaka pridaniu dvojspojkovej prevodovky (DCT), antihoppingovej spojky, elektronického ovládania plynu (TBW), 3 režimov jazdy a vyhrievaných rukovätí môžete objavovať ešte vzdialenejšie kraje, pretože skutočné dobrodružstvo sa nikdy nekončí.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Africa Twin Adventure Sports, priblížené zábery na model Honda Africa Twin, svetlomety a motor.

CRF1000L Africa Twin

V jeho samotnej podstate sa skrýva dobrodružný duch.

V porovnaní s verziou Adventure Sports má minimalistický vzhľad. Je elegantný, účelný a ľahší, ale jeho srdce – motor s prepracovaným systémom nasávania a výfuku, ktorý poskytuje výkon prostredníctvom elektronického ovládania plynu (TBW) – bije rovnako dobrodružným duchom. Kombinuje v sebe tiež 3 režimy jazdy a voliteľnú kontrolu trakcie Honda (HSTC) na dosiahnutie vlastností jazdy presne podľa vašich požiadaviek, k čomu navyše prispievajú výhody antihoppingovej spojky. Úplne nový negatívny LCD merač presne kopíruje rozloženie pretekárskeho stroja rely Dakar.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Africa Twin, priblížené zábery na znak, motor a svetlomety modelu Honda Africa Twin.

CB1000R Neo Sports Café

„Pouličný pretekár“ typu Café Racer trochu inak.

Štvorvalcový motor, ktorý štedro rozdáva krútiaci moment v strednom rozsahu, je triedou samou osebe. Elektronické ovládanie plynu (TBW), 3 režimy jazdy a brzdenie motorom – s voliteľnou kontrolou trakcie Honda (HSTC) – to všetko poskytuje použiteľný a spoľahlivo ovládateľný výkon v celom pásme otáčok. Je tiež ľahší ako predchádzajúca verzia. Za ním prichádzajú dvaja menší bratranci, ktorí však nemajú o nič menšiu charizmu: model CB300R a CB125R.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Neo Sports Café, priblížené zábery na tento model Honda, logo a sedadlo.

Cb300R Neo Sports Café

Model Café Racer je skutočným šampiónom v ľahkej váhe.

S kvapalinou chladeným motorom s objemom 286 cm3, 6-stupňovou prevodovkou a svojím osobitým vzhľadom inšpirovaným modelom CB1000R urobí tento motocykel veľký dojem doslova všade. Nový podvozok z rúrok z lisovanej ocele so 41 mm vidlicami USD a s kyvnou vidlicou Pro-Link ho priam predurčujú na obratnú jazdu. Predné radiálne 4-piestové strmene kombinované s dvojkanálovým systémom ABS sú napojené na inerciálnu meraciu jednotku (IMU), čo umožňuje presné ovládanie pri brzdení za každých podmienok. Tento model disponuje výlučne svetlami LED a prístrojovým panelom LCD. 

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda CB300R s priblíženými zábermi na koleso, hliníkový rám a palivovú nádrž.

CB125R Neo Sports Café

Základný model Café Racer so silnou osobnosťou.

Možno je malý, ale má množstvo prvkov a funkcií, ktoré ocenia začínajúci jazdci. A navyše je štýlový. Nový podvozok z rúrok z lisovanej ocele je navrhnutý s dôrazom na obratnosť a v kombinácii so 41 mm prednou vidlicou USD zaisťuje svižnú a zábavnú jazdu. Zadný tlmič typu mono možno vopred nastaviť podľa zaťaženia a brzdový systém ABS je napojený na inerciálnu meraciu jednotku (IMU), čo umožňuje presné ovládanie pri brzdení za každých podmienok. Rovnako ako jeho väčší príbuzný, model CB1000R, disponuje výlučne svetlami LED a prístrojovým panelom LCD. 

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda CB125R s priblíženými zábermi na koleso, hliníkový rám a palivovú nádrž.

Úpne nový koncept modelu Super Cub

Bola predmetom masového predaja po celom svete počas šiestich desaťročí. Dostupný a spoľahlivý malý motocykel, ktorý sa stal klasikou sám osebe. A teraz je späť – s tým nezameniteľne štýlovým a retro vzhľadom, avšak obohatený o moderné detaily, ako sú predné a zadné kotúčové brzdy so systémom ABS, analógovým/LCD panelom prístrojov a kompletným osadením LED svetlometmi.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Super Cub, priblížené zábery na sedadlo, ciferník a predné koleso modelu Honda Super Cub.

Úplne nový koncept modelu Monkey 125

Bol vytvorený v roku 1961 pre zábavný park Tama Tech – motošportový park vo vlastníctve spoločnosti Honda, ktorý sa nachádzal pri okruhu Suzuka. V roku 1967 spoločnosť Honda skonštruovala model Monkey určený do premávky a odvtedy sa z tohto modelu stala kultová záležitosť. Teraz sa tento nový zabávač môže popýšiť vidlicami typu "upside down", prednými a zadnými kotúčovými brzdami so systémom ABS, digitálnym LCD displejom, chrómovanými detailmi a silným motorom s objemom 125 cm3.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Monkey-125, priblížený pohľad na logo Honda na sedadle, na ciferník a svetlomet.

X-ADV

Prvé motocyklové SUV na svete.

Predstaviteľ splynutia praktickosti skútra a dobrodružného ducha – model X-ADV ponúka na rok 2018 niekoľko vzrušujúcich nových funkcií. Medzi tieto funkcie patrí trakčná kontrola (TCS) s 3 hodnotami nastavenia a režim G, ktorý bol prvýkrát použitý pri modeli Africa Twin a je určený na priame preraďovanie, keď zídete z cesty, aby vám poskytol lepšie spojenie s motorom. K dispozícii tiež bude verzia s výkonom 35 kW pre držiteľov oprávnenia skupiny A2.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda X-ADV, priblížený pohľad na svetlomety, veterný štít, zadné koleso a štartér modelu Honda X-ADV.