Zavrieť

Honda CRF250 Rally

Dobrodružstvo kdekoľvek

duch Dakaru

Posunúť

Logo Honda CRF250 Rally.

Cestno-športový motocykel, ktorý ponúka tri spôsoby využitia

Motocykel, ktorý dychtí po víkendovom dobrodružstve, dlhých výletoch a zároveň je pripravený na každodenné dochádzanie.

Pre dobrodružné povahy

Maloobjemový stroj vyrobený pre skutočného nadšenca jazdy na ceste aj v teréne.

So štýlovým dizajnom, ktorý je priamo spojený s pretekársky strojom HRC CRF450 z rely Dakar, má model CRF250 RALLY vzhľad stroja pre súťaže v púšťach, ktorý môže dobýjať svet. Tento motocykel prináša skutočnú chuť dobrodružstva jazdcom, ktorí uprednostňujú ľahký, jednoducho ovládateľný stroj. Okolo sveta alebo okolo domu, tento motocykel môže vyraziť všade, kde sa chcete dostať – po ceste v teréne alebo po asfalte.

Detailný záber svetlometov modelu Honda CRF250 Rally.
Predný pohľad na model Honda CRF250 Rally.
Trojštvrťový predný pohľad na model Honda CRF250 Rally v teréne.
Detailný záber značky modelu Honda CRF250 Rally.

VYBERTE SI SVOJ ŠTÝL

Ktorý bude váš – Enduro alebo Adventure?

Bočný pohľad na model Honda CRF250 Rally. CRF 250 RALLY Cestno-športový motocykel v štýle Adventure so štvorventilovým motorom DOHC EURO4. Obsahuje: odpruženie Showa, palivovú nádrž 10,7 l. Rázvor 2210 mm, svetlá výška 270 mm, výška sedadla 895 mm, dvojkanálové brzdy so systémom ABS a svetlomet a smerovky LED.
Bočný pohľad na model Honda CRF250L. CRF250L Cestno-športový motocykel v štýle Enduro so štvorventilovým motorom DOHC EURO4. Obsahuje: odpruženie Showa, palivovú nádrž 7,8 l. Rázvor 2195 mm, svetlá výška 875 mm, výška sedadla 875 mm a dvojkanálové brzdy so systémom ABS.

Objavte model CRF250L

Vnútorná sila

Jazdný výkon je odvodený od blízkeho príbuzného: CRF20L.

Modely Honda CRF250 Rally a CRF250L v lese.

Výška sedadla je 895 mm, sedadlo je o 20 mm vyššie ako pri modeli CRF250L, aby sa zabezpečil lepší výhľad do okolia.

Vylepšený, kvapalinou chladený jednovalcový motor objemu 250 cm3 vyhovuje norme EURO4. Je to štvorventilový motor typu DOHC s výkonom 24,4 hp pri 8 500 ot./min a krútiacom momentom 16,66 lb/ft pri 6 750 ot./min, pričom tieto parametre dosahuje vďaka prepracovanému airboxu, telu škrtiacej klapky a novému ľahšiemu výfukovému systému.

V každom teréne

Motor, ktorý je zladený s rámom skonštruovaným z ocele – s hlavným nosníkom z dvoch oválnych častí a dvojitým polokolískovým rámom – predstavujú silnú kombináciu, ktorá je dostatočne pevná na dlhé výlety v teréne.

Správne vyváženie

Primárny vyvažovací hriadeľ tlmí vibrácie motora. Šesťrýchlostná prevodovka a spojka sú vyrobené tak, aby si poradili s mimoriadnym namáhaním pri jazde v teréne – a zároveň zabezpečovali plynulé ovládanie v mestskej premávke.

Modely Honda CRF250 Rally a CRF250L v exteriéri.
Bočný pohľad na model Honda CRF250 Rally.

Ochranná lišta chráni spodnú časť stroja a radiaca páka je vybavená sklápacou koncovkou.