Civic – výkon

Má tvrdý úder

Posunúť

Trojitý zásah.

Priblížený pohľad na motor modelu Civic.

S motorom 1.8 i-VTEC si nanovo zamilujete šoférovanie. Verzia 1.4 je taktiež prekvapivo živá, no ak túžite po pôsobivom výkone s ešte lepšou spotrebou, správnou voľbou pre vás bude diesel 1.6 iDTEC.

Výhra pre výkon aj hospodárnosť

Naša výzva: nájsť rovnováhu medzi účinnosťou a dynamickým výkonom.

Trojštvrťový pohľad na Civic spredu.

Naša odpoveď: vznetový motor 1,6 i-DTEC modelu Civic je prvým produktom s našou technológiou Earth Dreams Technology. Tento výnimočný motor poskytuje jedinečnú kombináciu výkonu a spotreby paliva vo svojej triede.

Trieda sama o sebe

Motor Civic 1,6 i-DTEC poskytuje výkon 120 koní a špičkový pomer výkonu a spotreby vo svojej triede. Čísla sú pôsobivé: spotreba sa pohybuje na úrovni 3,6 l/100 km* a emisie oxidu uhličitého len na úrovni 94 g/km, avšak čo vás v skutočnosti nadchne, je každodenný pôžitok z jazdy.

*Hodnoty spotreby paliva sú založené na oficiálnych výsledkoch laboratórnych testov podľa smerníc EÚ. Sú tu uvádzané len na porovnanie a nemusia sa zhodovať s hodnotami pri samotnej jazde.

Priblížený pohľad na logo Earth Dreams.

Vznetový motor 1,6 i-DTEC je prvým motorom s technológiou Earth Dreams Technology.

Riaďte sa rozumom – a aj srdcom

Aj ďalšie motory modelu Civic spĺňajú všetky vaše požiadavky.

Menší zážihový motor 1,4 i-VTEC poskytuje na ceste prekvapivo dobrú odozvu. Zážihový motor 1,8 i-VTEC je živý a dynamický, pričom má spotrebu paliva na úrovni menšieho motora. Nech už si vyberiete ktorýkoľvek, vychutnáte si úžasnú spotrebu paliva, vynikajúci výkon a nižšie emisie. Toto je harmónia sily a výkonu.

Civic – pohľad na vonkajšiu bočnú/prednú časť, na ceste

Možnosť voľby

Vyberte si motor, ktorý sa stane vašou pravou rukou

Či už sa zameriavate na spotrebu paliva, alebo chcete trocha viac výkonu aj úspory – nájdete pre Civic ten pravý vznetový alebo zážihový motor, ktorý vám poskytne požadovaný pôžitok z jazdy.

*Hodnoty spotreby paliva sú založené na oficiálnych výsledkoch laboratórnych testov podľa smerníc EÚ. Sú tu uvádzané len na porovnanie a nemusia sa zhodovať s hodnotami pri samotnej jazde.

 

Grafika motora. Miniatúra – Civic
Motor
Maximálny výkon
Kombinovaná spotreba paliva*
Emisie CO₂
  • 1.4
  • Manuálna
  • Benzín
100 konských síl pri 6 000 ot./min. 5,4 – 5,5 l/100 km 128 – 131 g/km
  • 1.8
  • Manuálna
  • Benzín
142 konských síl pri 6 500 ot./min. 5,8 – 6,1 l/100 km 136 – 145 g/km
  • 1.8
  • Automatická
  • Benzín
142 konských síl pri 6 500 ot./min. 6,3 – 6,4 l/100 km 148 – 150 g/km
  • 1.6
  • Manuálna
  • Diesel
120 konských síl pri 4 000 ot./min. 3,6 – 3,7 l/100 km 94 – 98 g/km

Systém rozpoznávania dopravných značiek (TSR)

Čím viac viete, tým viac ste v bezpečí.

Priblížené zobrazenie systému rozpoznávania dopravných značiek.

Systém dokáže naraz zobrazovať až dve značky.

Koľkokrát sa stalo, že ste v rýchlosti prehliadli dôležité dopravné značky? Systém rozpoznávania dopravných značiek (TSR) automaticky rozpoznáva dopravné značky a zobrazuje ich na inteligentnom multifunkčnom displeji, takže vždy presne viete, akú značku ste práve minuli.

Technológia, na ktorú sa môžete spoľahnúť

Systém rozpoznávania dopravných značiek (TSR) vám umožní sústrediť sa na to, čo je dôležité – na cestu. Systém dokáže na obrazovke systému i-MID súčasne zobraziť až dve značky. Je to, akoby ste mali ďalší pár očí.

Priblížené zobrazenie obrazovky i-MID.

Vďaka zobrazeniu na displeji i-MID sa systém jednoducho používa.

Trojštvrťové zobrazenie vozidla Honda Civic Hatchback zozadu a sprava so znázornením systému rozpoznávania dopravných značiek.

Systém rozpoznávania dopravných značiek automaticky rozpozná dopravné značky a zobrazí ich na displeji i-MID.

Systém pre elimináciu mŕtveho uhla

Systém včasného upozornenia pre bezpečnejšie predbiehanie.

Vozidlo Honda Civic Hatchback spredu, rozpoznané systémom detekcie objektov v mŕtvom uhle.

Systém detekcie objektov v mŕtvom uhle (BSI) používa radar na automatické rozpoznávanie vozidiel v oblastiach s obmedzenou viditeľnosťou.

Vozidlo, ktoré ste si nevšimli kvôli stĺpikom dverí alebo okien, dokáže poriadne vystrašiť a môže viesť až k nebezpečnej situácii. Spoločnosť Honda preto navrhla radarovú technológiu detekcie objektov v mŕtvom uhle, ktorá dokáže automaticky rozpoznať vozidlá v oblastiach s obmedzeným výhľadom a upozorniť vás na ne.

Priblížený pohľad na indikátor v spätnom zrkadle.

Indikátor integrovaný v spätnom zrkadle zvyšuje bezpečnosť.

Pohľad zhora na dve vozidlá Honda Civic so znázornením systému detekcie objektov v mŕtvom uhle.

Systém detekcie objektov v mŕtvom uhle vás upozorní na vozidlo vo vašom mŕtvom uhle.

Systém pre aktívne brzdenie v mestskej premávke (CTBA)

Nie všetky nehody sa stávajú pri vysokých rýchlostiach.

Na parkoviskách alebo dokonca na vašej vlastnej príjazdovej ceste môžete vozidlom niekde ťuknúť alebo naraziť. Systém pre aktívne brzdenie v mestskej premávke (CTBA) je systém založený na laserovom radare, ktorý sníma cestu pred vami a v prípade zistenia možného nárazu automaticky aktivuje brzdy.

Trojštvrťový pohľad na Honda Civic spredu. V meste.

Bezpečnosť na prvom mieste

Vďaka pocitu skutočného bezpečia zažijete skutočné nadšenie.

Pohľad na Civic zhora, v grafickom „röntgenovom“ štýle.

Vďaka moderným technológiám budete vy aj vaši pasažieri v bezpečí.

Airbagy

Model Civic bol vybavený kompletnou súpravou airbagov vrátane bočných hlavových airbagov. Systém airbagov, známy aj ako doplnkový záchytný systém (SRS), vám na ceste poskytne výrazne zdokonalenú ochranu.

Automatické prepínanie diaľkových svetiel

Systém vyhodnocuje jazdné podmienky vo vašom okolí a podľa potreby automaticky prepína diaľkové svetlá.

Upozornenie na vybočenie z jazdného pruhu

Rozpoznáva značenie na ceste, a ak sa vozidlo vychýli z aktuálneho pruhu bez aktivácie ukazovateľa zmeny smeru, systém vás upozorní zvukovou aj vizuálnou výstrahou.

Systém pre elimináciu mŕtveho uhla

Systém pre elimináciu mŕtveho uhla (BSI) je systém včasného upozornenia pre bezpečnejšie predbiehanie, ktorý dokáže automaticky rozpoznávať vozidlá na miestach, kde je váš výhľad obmedzený, a upozorniť vás na ne.

Upozornenie na vozidlá blížiace sa z boku

Tento systém vás pri cúvaní upozorní na približujúce sa vozidlá zboku. Pomocou radarových snímačov na bokoch zadného nárazníka vám ukáže smer, z ktorého sa vozidlo približuje.

Testovať, testovať a znova testovať.

V spoločnosti Honda testujeme naše motory na extrémne hodnoty, takže môžete jazdiť s bezpodmienečnou dôverou.

Testovacie zariadenie spoločnosti Honda.

Testovacie zariadenie spoločnosti Honda pre extrémne teploty. Ženieme vozidlá na ich absolútne limity – a potom ešte kúsok ďalej....

Chod motora na plný výkon niekoľko dní. Rozobratie a znovu zloženie motora s cieľom uistiť sa, že každý komponent vždy funguje. Vypnutie, naštartovanie, zahriatie, vychladenie motora. Znova a znova. Až potom sme úplne spokojní s výkonom a životnosťou motora.

Technik nastavujúci stierače čelného skla.
Technik pri práci.